hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tannrasp- Hesteklinikken på Leangen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Tannrasp- Hesteklinikken på Leangen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

hannev

Norway
Innlegg: 253

Skrevet - 01/10/2006 :  16:42:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Hvor mye tar de for rasping av tenner på klinikken? Tenkte å sjekke unghesten min (1,5 år). Erfaringer?
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det.

CamillaogBellaogRubina

» VIP

Innlegg: 25

Skrevet - 02/10/2006 :  14:08:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!
Nå husker jeg ikke prisen,men på en av våre maaange turer på klinikken på Leangen fikk vi raspet tennene på gamla.
Regninga var så grusomt stor likevel,så det kan hende de "smatt" det inn der på noe vis.

Men over til erfaringa,og det jeg ville si om det er at de som jobber der er utrolig flinke folk!
Det var den mest behaglige tannrasp vi har hatt på hesten!Elektrisk rasp,fort gjort,ikke noe blod,ikke noe stress og mas for hesten!
Skikkelig utstyr,egna lokale og erfaring og kunnskap,noe som kan være mangelvare på de dyrlegene som opererer i mitt farvann.

Regner med det blir Leangen-tur på oss også når det blir tannrasp på våres lille!
Gå til toppen av siden

hannev

Norway
Innlegg: 253

Skrevet - 02/10/2006 :  22:39:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Drar dit i morgen... åååå tidlig *jesp*.... Mannen jeg snakket med på telefon i dag fra klinikken hørtes trivelig ut. Han sa det ble 400 pluss moms og evt. medisiner.
Jeg tørr ikke la veterinærene her i distriktet bruke tannraspa heller, de har veldig lite kompetanse og skikkelig utstyr. Men det skal de ha, de er ærlige nok å anbefale Ordalen eller Leangen for tannpleie! Og bra er det.

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

CamillaogBellaogRubina

» VIP

Innlegg: 25

Skrevet - 03/10/2006 :  22:46:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har fått raspa Bella sine tenner både på Leangen og nedi parken,og er overhodet ikke i tvil om hvor det var best for hesten!

Misforstå meg rett,flinke folk i parken og,men der bruker de "gammeldags" rasp og real håndmakt så det holder til tider...

Shettisen på stallen fikk raspa seg så blodspruten sto i parken stakkar

Lykke til da!
Gå til toppen av siden

hannev

Norway
Innlegg: 253

Skrevet - 04/10/2006 :  20:26:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Veldig dyktig veterinær... og student. April'n ble dopet ned og glad for det så hun ikke fikk en skremmende førstegangs opplevelse. Ikke alle veterinærer tenker slik og viser omsorg for dyrene. Han brukte vanlig rasp men på den andre merra som var med brukte han drillen, hun var dog mye gamlere og det var mye spisser å ta. Prisen var også overkommelig.
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

CamillaogBellaogRubina

» VIP

Innlegg: 25

Skrevet - 06/10/2006 :  15:42:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så bra at det gikk så godt da!
Sikkert like greit at det var litt dop inn i bildet ja,hender seg det er det
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.