hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kort man..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Kort man..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

PonniTeam

Skrevet - 01/10/2006 :  16:42:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Hesten min har kortklipt man, altså "piggman". Derfor lurer jeg på om hesten trenger vinterdekken med hals om vinteren?
Hester med lang man får jo varme på den ene(eller begge) siden(e) på halsen, men det får jo ikke min.

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  17:10:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hm, har det virkelig så mye å si ved om hesten har lang/kort man da? Sikkert bittelitt, men om det er kaldt/regner så hadde hadde jeg absolutt ikke bryd meg om den har man eller ei..
Har du en lettfrys hest kan halv/hel hals hjelpe, hest med tykk pels trenger nødvendigvis ikke sånt type dekken - men alt etter hest til hest|

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  19:04:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Det kan jeg aldri tenke meg har noe å si..
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 01/10/2006 :  19:09:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Kjøper du dekken med hals kan jeg forestille meg at manen blir stygg, og begynnner å bli flat, så det ville ejg ikke gjort.

Og ponnien ejg stellte for 100 år siden frøs ikke på halsen fordi den ikke hadde hals på dekkenet
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2006 :  16:27:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Jeg bruker alltid hals på vinteren på hesten min. Men det med om hesten har lang eller kort man tror jeg ikke har så mye å si.
Men hvis du barberer halsen på hesten, så ville jeg anbefalt hals
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.