hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Problemer med sal..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Problemer med sal..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

PonniTeam

Skrevet - 01/10/2006 :  16:07:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Jeg har ett problem med å finne sal til hoppa mi.
Jeg har brukt en vanlig allroundsal fra Lillestrøm hest og hund en stund. Jeg hadde en følelse på at den ikke lå som den skulle, og salmakeren kom og så på salen når hesten min hadde den på, og han sa at den klemte og hele salen var helt skjev rett og slett. Hesten min bruker x-vid til vanlig, og det passer i andre saler. Hva skal jeg gjøre med den? Det ville jo vært dårlig gjordt og selge den til andre, så de skulle få samme problemet med sine hester også Bør jeg klage til Lillestrøm hest og hund, på at salen er skeiv? En annen jente i stallen har samme sal, og den er like skeiv. Hesten min har i det siste begynt og sparke bakkut, og jeg er sikker på at det er salen som plager henne, fordi hun har aldri gjordt noe slikt før.
Jeg tror jeg vil kjøpe meg en bomløssal, så er i vært fall det problemet ut av verden. Men jeg har hørt at det ikke er noe særlig og ri sprang med bomløs-sal. Stemmer det?
Dette gjør meg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Salmakeren sa jeg burde kjøpe bomløs, men jeg rir jo mye sprang, og det vil jeg ikke kutte ut, men samtidig vil jeg jo det beste for hesten..
Noen som vet råd?

Hilsen oppgitt Mia

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  18:57:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, jeg ville klaget til Lillestrøm h&h... Av og til så tviler jeg litt på den butikken der :S Selv om det har vært en av mine favorittbutikker...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  19:42:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken type sal er det du har? Kan jo være en fabrikkfeil på nettopp det partiet saler hvis venninna din sin er lik og jevngammel. Dette er jo ikke noe Lillestrøm HH kan noe for - de selger IKKE defekte saler med vilje, kan jeg aldri tro. Hvis det er en typisk billigsal, så ja, man får isåf detr man betaler for. Bruker selv H&H stort sett når jeg handler, det samme med de andre 22 på stallen, mange som har kjøpt nye saler derfra og vil påstå at T*** veit hva han driver med når han kommer ut å prøver sal.

Ville evt tatt kontakt med dem for å forhøre meg om saken og si hva salmaker har sagt, ikke som klage, men som en forespørsel. Så du bodde et stykke vekk, hvordan fant du ut at dette var riktig størrelse til hesten? Sendt via post? bare spørsmål for å sette meg inn i hva saken kan være, da jeg anser Lillestrøm HH som en seriøs og kompentent forhandler av hesteutstyr..

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 02/10/2006 :  22:49:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det stemmer at du ikke skal ri sprang med bomløse saler da det blir mye trykk på et lite område! Så har du tenkt å fortsette med sprang må du nok ha bomsal Men til tur og dressur så kan du bruke bomløs
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.