hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordhest vallaken, Ulvar...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Fjordhest vallaken, Ulvar...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  20:18:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Hei!

Eg har ei hoppa itte Ulvar frå då han va hingst!
Lure nå litt på kor han er og om han har det bra?
Stod på Fister i Rogaland før...Eg veit ikkje sikker kor gammal han er...All info mottas med takk!

ta en kikk på min vip...!

Flokus

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  20:24:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter hva jeg har funnet ut, lever han i det beste velgående og står hos Vivan Kanstad Johansen, Meistervik. Er sikker på at det er han, da et av avkomma heter Aspøylisa ;)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  21:43:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Tusen takk, ojdiis! Har du bilde?
ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/09/2006 :  22:29:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ulvar ja! Flott kar han. Har sett han "live", og han er ganske liten, men veldig søt!

"Ulvar
N-94-2787 f. 1994 L.Brunblak 3 .pr. 1999
Kåra N.fj.eid 1997(49):Oppsynt, liten hingst. Jevn kropp. Godt muskelsatt. Godt markerte bein m.gode høver. Ledige, åpne bevegelser. Gode bruksprøver. Kjøreprøve: 39 poeng. Km.tid 3.08,01: 7 2: 8 3: 8 4: 8 5: 8 6: . Mål: 140 - 149 - 171 - 20,5 - 7,5

Oppdr.: Bård Leversund, Naustdal Eier: Vivan Kanstad Johansen, Meistervik"

Dette er altså det som står om han i stamboka. MEN jeg lurer jammen meg på om han fortsatt er hingst jeg..?

Men du har nok ikke rett ang. hvor han står Ojdiis. Jeg så han til salgs for litt siden, og nå er han solgt.

*Snuse litt rundt*

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?ID=423 Gå inn på denne vipen og se på de siste sidene i galleriet. Her finner du bilder.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  14:05:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ulvar er en flott gamp! Han er vallak. Han sto et år på skolestallen sammen med hoppa min og mange andre da jeg gikk på Senja VGS, var Vivian som eide han da, og såvidt meg bekjennt eier hun ham fortsatt :)
Så tror nok Ulvar har det veldig bra :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  15:12:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vivian har solgt han, det er jeg rimelig sikker på. Så han er vallak ja, har ikke fått med meg det jeg :-P

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  20:56:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Tusen takk, alle samen! De va kjekt å få veda litt merr om Faren te Aspøylisa...
ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden

Linn&Bajazzo

Norway

Skrevet - 02/10/2006 :  22:56:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinn&Bajazzo  Svar med kopi av melding
Vivian har solgt Ulvar ja, han bor nå i Lyngen i Troms Gå til toppen av siden

Vivian & Ulvar
» VIP

Skrevet - 10/10/2006 :  17:50:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann :)

Det var du som skrev i gjesteboka mi ja ?

Så utrolig rart å se at andre skriver om gampen "min", hehe, han er en utrolig herlig hest. Og har som de andre her har nevnt, blitt solgt til lyngen. Men det tror jeg du allerede har fått med deg.

Jeg hentet han selv fra Stavanger for tre år siden, da var han kastrert for 1-2 år siden. Det er så morsomt å se avkom etter ham, ser spesielt godt at flere av avkommene har arvet litt av preget hannes i hodet. I kroppen er han liten og kompakt, men det har du vel sett på bildene :) En hest med en utrolig god gange, som egner seg godt til dressur, som han forresten forguder. Vi har hatt mange timer på ridebanen i lag, for å si det sånn.

Nå savner jeg ham enda mer, her jeg sitter å skriver om han.
Solgte ham i sommer, da jeg ikke har råd eller tid til å gi ham hva han trenger. Og tviler absolutt ikke på at han det bra der han er nå.

Noen som kjenner han fra tidligere ? Før jeg hentet ham fra Stavanger ?En liten hest, med sinnsykt stor personlighet, som har satt varige spor i hjertet mitt :)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/10/2006 :  19:47:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner han fra tidligere, fra da han var hingst.

Vivian & Ulvar
» VIP

Skrevet - 10/10/2006 :  19:58:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så morsomt :) Hvordan var han som hingst da ? Kjenner du til/ har sett noen av avkommene hans ? Interessant å høre om "gamlegutten" fra andre. Åååå, nå savner jeg å ha hest. Ikke bra å være her inne, hehe. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/10/2006 :  06:33:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så morsomt :) Hvordan var han som hingst da ? Kjenner du til/ har sett noen av avkommene hans ? Interessant å høre om "gamlegutten" fra andre. Åååå, nå savner jeg å ha hest. Ikke bra å være her inne, hehe.

Opprinnelig postet av Vivian & Ulvar

Jeg kjenner ingen avkom av han, men jeg har sett han noen ganger.

Jeg anbefaler deg å medled eg inn på www.fjordhest.net/forum , der vil du garantert finne noen som kjenner han!

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.