hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - økt stall leie..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 økt stall leie..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

anette&tussi

Norway
Innlegg: 29

Skrevet - 28/09/2006 :  20:24:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, jeg har noen spørsmål ang stall leie..
der hvor jeg har hesten min nå har de plutselig gått opp fra 2500,- i mnd til 2800,- i mnd..vi må;møkke, ordne mat ute og ta hver 10 helg..
det enste utleierne gjør er å slippe inn og ut..
høy, flis og kraftfor er med i prisen..hva syns dere om dette?


hilsen en litt fortvilet jente...

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/09/2006 :  20:59:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
alt for dyrt i forhold til hva stall eier gjør!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway
Innlegg: 611

Skrevet - 28/09/2006 :  21:21:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spørs jo litt hvor man bor i landet da. Jeg betaler ca 4000 i mnd, da inkl for og flis. Hestene fores morgen og middag, og slippes ut i ukedagene, resten går på foringsturnus blandt oppstallører, i helgene må vi slippe ut/ ta inn selv. Nå ligger jeg vel litt over de andre pga dyrt fòr, men pris rundt 3000 er vel ganske normalt vil jeg tro..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway
Innlegg: 885

Skrevet - 28/09/2006 :  21:22:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Man kan ta akkurat så mye man vil i stalleie, men prisstigning bør varsles i god tid i forveien slik at leierne har mulighet til å evt. finne noe annet før den økte leia trer i kraft! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 28/09/2006 :  22:44:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
om man øker prisen for og tjene mest mulig for oppstallørene og ikke fordi de trenger og øke eieren så er det litt teit da
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway
Innlegg: 1331

Skrevet - 28/09/2006 :  22:50:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Syns ikke den prisen var så ille jeg, med tanke på at for og spøne er inkl. Kommer jo ann på hva slags stall det er (ridebane? ridehus? osv)

Syns godt de kunne steget litt mer gradvis, og gitt beskjed på forhånd. Priser stiger jo på alle områder, så det er jo naturlig at også stalleia stiger med årene. Men 300,- mer sånn plutselig kommer kanskje litt brått på.
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Innlegg: 2595

Skrevet - 28/09/2006 :  23:19:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høyprisene har steget veldig dette året, og det regnes med høy-krise flere steder i landet denne vinteren. Kanskje det er det som er bakgrunnen til økning i stall-leigen. Vi har også fått beskjed om at det kommer til å bli økning i prisen. Prisen ellers, helt ok, synes jeg iallefall.
Gå til toppen av siden

anette&tussi

Norway
Innlegg: 29

Skrevet - 29/09/2006 :  13:08:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
høy har høster de selv, så der har de ikke noen utgifter..vi har en liten ridebane, og stallen er "ny"
vi som står der fikk oss ett sjokk når de plutselig satte opp stalleia med 300,-..hun ene som flyttet ditt for 2mnd siden fikk beskjed om att de kanskje skulle legge på leia med 200,- men så ble det 300,-...vi fikk en mnd varsel..
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 29/09/2006 :  15:44:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er det ikke andre gangen det er økt på et år?

så teit!


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.