hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva syntes dere om Hund i hôôks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva syntes dere om Hund i hôôks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-Kvika-

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  18:26:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
Hei : )
Nå har det kommet hundeutstyr i hesteutstyrbutikken hôôks..
Hva syntes du om det?

Jeg ble litt irritert.. Skjønner egentlig ikke hvorfor:/ hehe
Men jeg syntes hôôks skal bare være hest jeg..

Redigert av - -Kvika- den 26/09/2006 18:28:55

lino

» VIP

Skrevet - 26/09/2006 :  18:36:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å bry seg om.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  18:40:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det er vel helt greit. Det er en hestebutikk egentlig da, men så lenge ikke hundeutstyret tar halve katalogen(og siden katalogen faktisk er helt gratis), så er det greit for meg
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

mona_jeanette

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  18:49:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg som har både hest og hund synes faktisk at det er kjempe bra:)
Dobermannen min fryser på vinteren så det er bare flott at jeg nå kan bestille dekken til både hest og hund, i en og samme katalog!;)
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  19:15:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Topp etter min mening.
Kjekt å kunne handle utstyr til hunden og hesten på samme sted.
Hvorfor er dette irriterende?
Det kan jeg i grunnen ikke skjønne.....

Anette Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  00:15:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Grunnen til at de har hundeutstyr også er vel pga det er mange hestefolk som har hund;) Dermed kan de tjene på det også! Hadde de komt med akvarieutstyr eller dataprogramvarer i Høøks så hadde det blitt litt..hmm..irriterende og feil. Men hund og hest hører jo litt sammen;)
Har ingenting imot det jeg i alle fall
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  02:45:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Suverent syns nå jeg
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  11:24:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flott tiltak, men det var jo ikke så billig da...
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  11:34:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Er ikke det ok da... Mange med hest som har hund....
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  11:58:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt greit syns jeg. Har to hunder, så da er det fint å kunne bestille fra samme katalog selv om det tar langtid før jeg får det. Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  12:28:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Høøks kunne vel i grunn endret det de skriver om leveringstid ja.... Der står det vel mellom 7 og 10 dager, kan ta noe lenger tid i høysessong.... Men det er da vel ikke høysessong hele året eller?????
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  12:46:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Høøks kunne vel i grunn endret det de skriver om leveringstid ja.... Der står det vel mellom 7 og 10 dager, kan ta noe lenger tid i høysessong.... Men det er da vel ikke høysessong hele året eller?????

Opprinnelig postet av Stall Nakkim

Bestilte nettopp fra Høøks, og fikk nærmest sjokk da det kom etter 11-12 dager (altså det er sendt 7-10 dager som de sier er leveringstiden). Andre ganger har jeg ventet i mange måneder, og tenkte at denne gangen skal jeg purre om det ikke kommer og skrive mail og spør hvorfor de skriver mellom 7 og 10 dager når det aldri kommer! Men det kom jammen meg innen "fristen", positivt overasket;)

Grunnen til det tror jeg er at da jeg bestilte (på nettet) bestilte jeg kun ting de hadde inne. Det stod et eller annet ved siden av varen i "handlekurven" som betød at de hadde varen inne. Det er nok grunnen til at det kom raskt. Ellers har jeg bestilt uten og tenke over det, og da har det tatt en evighet.
Så det kan du sjekke om du bestiller over nett:) En av tingene (ikke en "livsnødvendige") jeg hadde lagt i handlekurven stod det noe som betød at den varen ikke var inne, derfor tok jeg vekk denne for og forhindre å måtte vente på dekken og sånn som jeg trengte raskt.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  14:11:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kan ikke si jeg bryr meg så veldig
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  15:26:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Jeg bryr meg ikke så veldig, har ikke hund. Men kan tenke meg at det er kjekt for de som har hund:)
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2006 :  18:12:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
så læng "hunden ikke tar åver hæstn" så e d greit
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

jeglikerhester

Skrevet - 27/09/2006 :  18:43:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er flott! Mange hestefolk som har hund Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.