hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tror dere det er gratis og ri???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Tror dere det er gratis og ri???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2004 :  08:25:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Det koster fort 2-3000 pr. mnd. å ha ha en hest, så at man må være med å betale litt når man låner hesten synst jeg er helt naturlig. Hvis jeg hadde lånt hest av noen jevnlig, ville jeg følt meg ganske råtten hvis jeg hadde latt eieren sitte med alle utgiftene på hesten som også jeg hadde glede av. Mange leier bort hesten sin gratis fordi de trenger hjelp innimellom, og det er en fin mulighet for mange. Men å betale for å disponere en annens hest synst jeg er helt riktig. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2004 :  11:40:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg disponerer to hester gratis, og jeg føler meg ikke det minste råtten. Hvorfor?
Jeg er den eneste som rir gratis hos Magne, fordi jeg er den eneste som kan holde på 100% for meg selv - eller fungere som selskap/hjelp når småjentene rir, eller bare være med Magne på en av hans halsbrekkende turer. I tillegg til dette, er jeg den eneste som rir hestene ordentlig på bane, slik at jeg faktisk trener dem. (Luna nå da).

Men selvsagt hjelper jeg til når Magne trenger hjelp!
I går var jeg forresten med noen timer på kvelden og reparerte gjerdet på trøen oppe på fjellet. I forrigårs var jeg med som hjelp når en av jentene red og når hestene skulle ha "hovsjekk". Jeg har også vært instruktør for noen av jentene når Magne ikke har kunnet, jeg har vært med dem ut på tur og jeg har vært med og hentet hest. (Luna) I tillegg ordnet jeg i går noe på PCn hans.
Jeg synes i grunn dette betaler for ridningen min. :-)
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2004 :  12:26:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Hei Formosissima!
Var ikke meningen å dra alle over en kam, kjempefint at du får ri gratis fordi at eieren synst du er til hjelp, og trenger noen til å ri hestene sine iblandt!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/06/2004 :  16:59:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Neida, det går bra Dagros.
Må bare få legge til at jeg til å begynne med red Torsdag og Søndag fast. Nå rir jeg når jeg vil, bare jeg sier i fra ;)
Gå til toppen av siden

cepka

Norway

Skrevet - 13/06/2004 :  01:13:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecepka  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecepka  Svar med kopi av melding
gratis å ri? alltså, selve ridninga e nu gratis.. hvis ikke æ tar grundig feil.. d såm koster e allt såm skal til før du kan ri!! mat, stallplass, utstyr, dyrlæge osv! at noen ridde min hest en til to gang i uka mot at dæm hjalp mæj m div stell å sånt hadde ikke vært mæj i mot!! da får man noen fridager hvor man kan gjøre andre ting, har man familie tar jo d også tid! men skal du sette hesten bort på fôr å ikke ha noe glede av den selv så synes jeg at det mennesket som har hesten skal dekke alle utgifter!

Horsemanship: det handler ikke om mennesker med hesteproblemer, men hester med menneskeproblemer! :) Gå til toppen av siden

Hilde J

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  13:05:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHilde J  Svar med kopi av melding
Det er ingenting her i denne verden som er gratis... Har jeg en forrytter på hesten betaler ho 500kr mnd og har han 2-3 ganger uken. Skal man sette vekk hesten på helfor er det de som "leier" hesten som må betaler hele gilde... Jeg hadde ikke akseptert om ho som hadde hesten min på helfor hadde anskaffet seg en forrytter,da betyr det jo at ho ikke har så god tid til hesten som ho skulle hatt, og da hadde jeg tatt han hjem igjen. Men det er min mening og alle er nok ikke enig med meg,men alle har rett til sin egen mening... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.