hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hjeeelp
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 hjeeelp
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 21/09/2006 :  16:13:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stegg, for hesten min har fått to stoore klumper der som gjorden går. er det gjortspreng??den er på begge sider, men han har ikke spessielt vondt i dem. jeg hentet han igår, og da var det så mørkt, så jeg underøkte han ikke. jeg hentet han fra eieren... han har også litt vondt i magen. har ringt til eier og sakt at vi må ha dyrlege på hesten for og finne ut hva det er. men han vil jo selfølgelig ikke det. han sa bare at det var vanlig at han hadde sånne klumper etter en hard økt..for det var han som brukte hesten sist.han bærte opp ting til rypejægerene. og det er flere mil oppe i fjellet!!syns no dette er helt sinnsykt at han gjør dette. så han ville jo ikke ha dyrlege og stefar sier bare: ska itj ha nå dyrlege neij. å no prøve jeg serr. å få tak i ridelæreren min, men hun kan jeg ikke få tak i før en time...jeg er skikkelig stressa nå...i tilleg irriterer denne hesteeieren meg noe grenseløst...han gir hesten 5 liter hegger og 1 liter kraftfor om dagen, NÅR HESTEN IKKE ER I BRUK!!!
er ikke det litt for mye??ikke tale om at hesten skal få så mye hos meg.

Bol Prins

» VIP

Skrevet - 23/09/2006 :  12:01:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du har betalt for hesten ?

Hvorfor hadde du ikke vet.sjekk på den før du kjøpte den ?

Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 23/09/2006 :  21:57:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
har ikke kjøpt han..har han på for...hadde jeg skulle kjøpt han så skulle jeg ha sjekket han..da skulle jeg ha sjekket ABSOLUTT alt på han:) men Eieren vil ikke betale noe så..har smurt på sink på hevelsene..har begynt og gått ned Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 24/09/2006 :  02:46:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gjordspreng er vel kanskje det mest sannsynlige...

Men jeg ville ihvertfall tatt en telefon til en veterinær og snakket med ham/henne, det koster jo tross alt ingenting.

Hvis veterinæren mener det kan være noe som må behandles, er jo noen pliktige til å sørge for at hesten får den behandling han trenger.

Lykke til.

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  20:40:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
hvilken gjord bruker du?

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.