hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kan noen pliiiis hjelpe meg ? 0=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Kan noen pliiiis hjelpe meg ? 0=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Agathe-

» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  19:19:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvorfor jeg ikke får tilbakesvar fra anonnsen min ?

Hei !

Jeg er ei jente på 15 år , 4 års ride erfaring. Holder på med det grønne kortet ;) Jeg ønsker hest på helfôr. Må være trafikksikker, lett å håndtre, gjerne flink i dressur/sprang. Har drevet med hest før =) Vil helst ha vallak, men hoppe er også greit ^^
Hesten kommer til å få mye selskap og kos. Der hesten skal stå er det flere jorder, snart 2 padokker, snart en ridehall og en stor skog. Det kommer også til å være andre hester tilstede b.annet fjordig. Må være snill på tur. Trygg på tøylen =)
Hesten kan være fra 9 år og oppover ;)
Hørres dette greit ut ,ta kontakt for en hyggelig hesteprat :D

P.S: Jeg bur i Rogaland , så den bør være i det område =D

Noen som vil gi meg en hest på fòr ? :P Kontakt : aggi_12@hotmail.com

Viss ikke , si hvorfor ! ;) Setter pris på det ;)

Redigert av - Agathe- den 13/09/2006 19:42:48

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  19:23:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Viss ikke , si hvorfor ! ;) Setter pris på det ;)

Opprinnelig postet av akathe

syntes det hørtes bra ut jeg

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  15:53:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Den hørtes grei ut den anonnsen ja;) Gå til toppen av siden

Agathe-

» VIP

Skrevet - 14/09/2006 :  18:00:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm , takk , :P Bare litt dumt at jeg aldri får svar :S Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 15/09/2006 :  11:07:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det er flere ting du kan gjøre for å få en bedre annonse, og kanskje det hadde vært lurt å få foreldrene dine til å skrive den? Om jeg skulle satt ut hesten min på helfor, er det mer sannsynlig at jeg ville kontaktet noen foreldre som så etter hest til sin datter enn en 15åring.

Uansett, det som er viktig i annonser er å ikke ha:
- orddelingsfeil og andre grammatikkfeil
- smilyer
- dialekt

Annonsen din er i utgangspunktet helt ok, men den kunne vært mer seriøs.
Jeg kan skrive et forslag til deg, så kan du jo velge selv om du vil forandre din eller ikke.

Mitt forslag:
Kopi av melding:

Hei!

Jeg er ei jente på 15 år som for tiden ser etter hest på helfor.
Selv har jeg fire års erfaring med hest og ridning, og holder for tiden på å ta grønt kort.

Hesten jeg ønsker skal være vallak eller hoppe, fra 9 år og oppover, trafikksikker og rolig på tur, grei å håndtere og kunne noe dressur og sprang (her MÅ du skrive hva som er minimumnivå, feks at den går LA dressur og hopper 120, men det avgjøres av hva du ønsker, jeg regner med du vil starte litt med den og da må du skrive det, slik et eierne vet hva du skal med den).

Hos meg får hesten din god og riktig behandling og stell, og jeg har fine oppstallingsmuligheter med gode utgangsforhold og selskap av andre hester.

Jeg bor i Rogaland, og det er en stor fordel om hesten er i nærheten. (du må skrive noe om hvorvidt du kan hente hesten eller du må ha den "levert")

Dersom du ønsker et seriøst og godt hjem til din hest, med ryddige avtaler og kontrakt, ta kontakt med meg på telefon: 12345678 (det virker alltid mer seriøst å oppgi telefonnummeret ditt i stedet for en hotmailadresse) eller én av foreldrene mine på telefon: 45678910 (bytt selvsagt ut dette med riktig telefonnummer).
Hvis du i stedet ønsker å kontakte meg på epost, er adressen min aggi_12@hotmail.com.

Hilsen
fullt navn

Lykke til videre i jakten på hest!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 15/09/2006 11:10:24 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 15/09/2006 :  11:17:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Lino sitt forslag synes jeg var veldig bra og er enig med hun.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 15/09/2006 :  17:09:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Helt klart enig med Lino jeg også. Smilyer og stavefeil er IKKE bra....
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Agathe-

» VIP

Skrevet - 15/09/2006 :  17:22:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
wow ! Det var kjempebra. Min var ikke så heilt bra når jeg leser dette =/ hehe , tuusen takk :D Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 15/09/2006 :  18:05:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det er bare hyggelig å kunne være til hjelp! :)
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.