hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sjekketriks
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 sjekketriks
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 12/09/2006 :  17:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, jeg så d var en kjærlighets/singel-tråd her, så derfor ville jeg (for alle de single bl.a. meg) lage en sjekketriks-tråd.
jeg er bare driiiit forelska i en, men kunne gjerne trenge litt av deres hjelp på veien...

HVA ER DITT BESTE SJEKKETRIKS?

har du prøvd d ut? funka d? hvordan ble du sammen med den du er med nå?

Lopke

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  17:49:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
spørs kanskje litt på hvor gammel du er, hva som er lurt å si altså :) Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 12/09/2006 :  19:23:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
ehm, jeg ble sjekka opp på et utested jeg jobber på i helgene av en drita full fyr som såvidt kunne se klart...han gav meg nummeret sitt, jeg tok i mot det for å bli kvitt ham...så viste det seg at han var broren til en ei venninne har holdt på med en god stund, så jeg sendte en mld fredagen etter og spurte om det var no liv...ble invitert på fest, og nå er vi sammen...hehe Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  19:26:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
"Har rydda hjemme, være med å rote?"

Hehe.. pleier ikke å bruke sjekketriks seriøst.
Jeg spurte han jeg er sammen med nå om jeg fikk sove sammen med han den natta (hjemme hos han og en kompis til) fordi gjestesenga var så ekkel. Fikk lov å snike meg plass i senga hans, og der ble jeg gitt Ble en koselig natt for å si det sånn. Men vi var jo bestevenner fra før av og hadde kjent hverandre i 3-4 år fra før så det var ikke akkurat noe sjekktriks tror jeg..

Therese
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  09:12:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Her er noen gode sjekkereplikker.

Nice pants, can I test the zipper?

Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?

Is that a mirror in you pocket? Cuz I can see myself in your pants.

Is it hot in here, or is it just you?

I have a pen, you have a phone number… Think of the possibilities.

There must be something wrong with my eyes; I can't take them off you.

I'm feeling a little off today. Would you mind turning me on?

Are you doing anything tonight, because I sure hope it is me!!

I know milk does the body good... But damn... How much have you been drinking?

De er så dårlig at de funker!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  09:15:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
er det du som er så sinnsykt søt eller har jeg sukker i øynene?? HAHAHAHAHAHAHA *gapskratter av dårlig moregenhumor*
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  15:16:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Var innom en bar i England, da jeg fikk med meg denne ved nabobordet:

Hi, I'm Nate, do you wanna mate.. Og den var like dårlig som den hørtes ut, så han gikk derifra aleine, og med øresus !!

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  16:40:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, var på landsleir igjennom RR-laget, og i leirheftet stod det mer eller mindre dårlige sjekketriks, kun noen få som kunne ha funket... :

- Skal vi dele leirbålskappe?
- Vil du smøre meg med solkrem/skal jeg smøre deg med solkrem?
- jeg synes du ser heit ut, skal vi gå og kjøpe iskrem?
- Se vedkommende dypt inn i øynene og si: "Hei, jeg trenger verken kart eller kompass. Jeg kan navigere etter stjernene i øynene dine
- Skal vi ha en felles framtid- du og jeg?
- Hvis du hører noen si: " Åh, det er så mye mygg", kan du svare "Det er bare fordi du er så ren og pen"
- Det så vondt ut da du datt ned fra himmelen. Skal jeg hente førstehjelpssakene?"
- Ser du noen klatre i et tårn kan du si: " Skal du tilbake dit du kom fra?"
- Hvis du hører noen si: "Åh, det er så mye maur", kan du svare: " Det er bare fordi du er så søt"

Det med leirbålskappa funket vist, ivertfall ifølge ei venninne av meg og typen hennes som ble sammen på leiren... ;)
Ellers er jeg ikke spesielt romantisk, derfor kan folk heller spare seg klissete sjekkereplikker; de funker ikke allikevel.

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  23:06:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Hehehe! Genialt!:P
Har noen jeg og:

*Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gag til?

* Jeg har mista mobilnummeret mitt, kan jeg få ditt?

* Var det solen som skinte opp, eller kom du bare inn i rommet??

Hadde flere, men de er borte vekk i hjernen. Kommer vel frem:P
Bruker selv ikke så mange sjekkereplikker, men det hender noen ganger. Jeg kan ikke fortelle hvordan jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå, for det er ingen:P

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  23:35:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Oj:S Beklager. Det som er skrevet av Andrea & Juni over her er egentlig jeg som skrev. Vi hadde visst glemt å logge henne av etter siste besøk fra min pc...
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  11:17:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, utrolig bra; har et par jeg og

- if I said you had a nice body, would you hold it against me?
- skam deg, gå på rommet mitt!
- du vet nok ikke hvem jeg er, men jeg drømte om deg i natt

eller som kjæresten min sa til meg første gang vi møttes; du var skikkelig nydelig!

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  13:05:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
tja.. det kommer an på personen, alder og hvilken sammenheng en treffer han/hun i!

for min del slår det alltid an med å ta noen drinker sammen.. Gutter har en tendens til å sjekke meg opp i kassa på jobb, det biter jeg ikke særlig på. Så det er kanskje ikke rette stedet å sjekke opp en fyr på :P.. Men for all del; ikke søk opp nr. på f.eks 1999 hvis du bare har sett personen en gang, for å så sjekke han opp på meldinger :P... det blir.. teit..

Fin måte å starte opp en samtale på, kan være hvis dere har felles bekjente, interesser eller så kan du være "dum" og "tro" at han er en annen person som du kjenner godt.. jaja..
lykke til :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  13:14:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
* Jeg har mista mobilnummeret mitt, kan jeg få ditt?

HAHAHAA Den var fantastisk bra:P

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  23:50:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
tja.. det kommer an på personen, alder og hvilken sammenheng en treffer han/hun i!

for min del slår det alltid an med å ta noen drinker sammen.. Gutter har en tendens til å sjekke meg opp i kassa på jobb, det biter jeg ikke særlig på. Så det er kanskje ikke rette stedet å sjekke opp en fyr på :P.. Men for all del; ikke søk opp nr. på f.eks 1999 hvis du bare har sett personen en gang, for å så sjekke han opp på meldinger :P... det blir.. teit..

Fin måte å starte opp en samtale på, kan være hvis dere har felles bekjente, interesser eller så kan du være "dum" og "tro" at han er en annen person som du kjenner godt.. jaja..
lykke til :)

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Hehe. Funket for meg, men jeg sendte til 1985

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Redigert av - Amor_Faks den 17/09/2006 23:53:13 Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2006 :  09:20:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
- Du er så søt at Freia står i fare for å bli nedlagt!

Sjekketriks er ikke noe jeg er noe stor fan av egentlig, men er noen tøffe forde :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/09/2006 :  09:40:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
her er en god en som typen min prøvde seg på (på en annen dame).. ler stadig :)

Han: ska me dansa??
Hun: NEI
Han: e du kresen?
Hun: JA
Han: eg og, men i kveld gjer eg faen...

He he he... skulle gjerne sett trynet på dama da..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.