hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Checkpoint Charlie
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Checkpoint Charlie
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  19:55:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Eller Charlie fra strand. Etter og ha besøkt fjordhest forumet fikk jeg vite litt om han og at det er folk som har skjennt han. Så jeg lurer på litt av vært jeg. Hvordan var han? Har dere bilder? Hvordan ble han behandlet? Ja, alt mulig dere kommer på ;) Han er appaloosa. Skal visstnok være 28 eller noe. Vet ikke om det er sannt. Han har visst stått i Ålesund hos Jon Harald Gulliksen som brukte han til spranghest.
Her er noen bilder av gamlegutten.

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

lada

» VIP

Skrevet - 12/09/2006 :  23:26:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
hej hej!!! vet denne hesten stod like utenfor Bodø rudt 97 Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  15:39:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tror han ble eid av siv heidi rasmussen på den tiden :) Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  15:41:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
sjekk

http://geocities.com/fkrideklubb2/gamle_bilder.htm
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  21:21:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Takk takk :D Vet ikke hvor han har stått og hvor han ikke har stått jeg så det kan godt henne!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  21:36:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Så bilde av han. Var han ja! Tusen takk!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  23:05:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne hesten sto i Nannestad (Stall Grani) en kort periode, rundt 1996. Flott og stor, med fine prikker. :) Vet ikke hvem som eide han. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  09:27:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Åh, den hesten er så pen Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2006 :  19:22:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Jeg vett att han sto på rogaland rideklubb en stund da Geir Gulliksen Mishandlet Lille stakkars Charlie når han skulle hoppe sprang tog han sånn pigg tau rund bena hans og tvang han til og hoppe med Pigg tauen på det kan jeg huske:(<3
men je har jo vert på strand rideleir også hilsen Lisa:D
Gå til toppen av siden

sivra

Skrevet - 16/09/2006 :  21:58:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann.
Jeg kjøpte Charlie av John Harald Gulliksen i 1994, og hadde mye glede sammen med den hesten. Han kunne hoppe fjell og vi fikk mange plasseringer :o) Jeg ridde for Geir, og har bare positive erfaringer fra de treningene. Ingen piggtråd der iallefall. Og hesten hadde ingen arr..
Solgte han til ei jente utenfor Stavanger, og han havna hos Heidi Holm, en tidligere eier. Han står nå hos en kar utenfor Stavanger.
Jeg har planer om å besøke gromgutten så snart som mulig. Ser på bildene at han har blitt en gammel mann, og forfalt litt..
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  11:22:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Han ble mishandla på Rogaland Rideklubb av Geir Gulliksen en stund men nå er han hos eieren sin Sabrina-Sabby så nå har han d bedre.:D Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  20:58:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Vet ikke hva som er sannt og ikke sannt men har hørt at han har blitt mishandlet jeg også. Ja, han har nåk forfallt litt med årene, men han er glad og bli og litt vimsete da ;) EN utrolig kjekke hest. Vet ikke om den karen du snakker om er pappa jeg da men xP Han står nå uansett hos oss på Rennesøy. Men uansett hvor mye ''forfallt'' han ser ut er han fortsatt sprek og vbeveger seg fint :)
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 24/09/2006 :  08:53:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Men du Sivra. Hvor høyt startet du med han?
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.