hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - grønt snørr?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 grønt snørr?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ann-elen

» VIP

Skrevet - 09/09/2006 :  21:25:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå har hesten min begynt å snørre grønt? noe jeg aldri har opplevd før.han er helt normal på oppførselen, hoster ikke, men snørrer! noen som har opplevd grønt snørr?

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  22:19:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Etter det jeg har hørt så er det ikke noe farlig så lenge det ikke er farge på snørret til hesten, men med en gang det ikke er blankt lenger så bør det sjekkes. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt en veterinær og forhørt meg.
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  06:37:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Hesten min har hatt grønt snørr fra og til siden mars men vi finner ikke ut hvorfor. Ikke noen andre tegn til at han er syk...
Vetrinære har kikket på han og tatt blod prøver og han er frisk som en fisk.....merkelig.. tror kanskje han er alergisk eller noe...
Men det er kun det ene neseboret han snørrer av.. hm..

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

*It`s Easy*

Skrevet - 10/09/2006 :  21:45:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snørrer hesten hele tiden eller ved spesielle tilfeller som feks etter at den er brukt?

Hesten min snørrer gul/grønt slim innimellom, også kommer det helt hvitt slim etter at hun er brukt.Etter mye fram og tilbake fikk vi konstantert Astma på henne :(
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 11/09/2006 :  15:14:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
han snørrer ikke under ridning, men før og etter. d varierer mye, eks i går snørret han ikke noe i det hele tatt!
jeg fikk akkurat en tlf fra stallmestern som sa at han va tjukk i alle bena, men ingen sår elr noe annet! kan det være vær skifte? elr? off, skal oppover nå for å se til han! hva er lurt å gjøre? la han gå mye så hevelsene kanskje går ned elr?
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.