hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest på For Hundvåg-Stavanger!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hest på For Hundvåg-Stavanger!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  14:59:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Jeg leter etter hest på For skal ha den med tanten min og søstera mi så kan ikke være altfor lav:)Fjording eller noe sånt no kanskje
mer passende hest.Den må være innrid og snill ikke steile eller bukke,
Den må kunne Sprang og Dressur Og kanskje andre Ting men det trenger ikke og være fjording mellom rase kan det være bare ikke altfor lav.<3Hm....hva mer skal jeg skrive att hesten skal være?
jaja uansett kan dere kontakte meg Lisa_horses@hotmail.com vis det er noen på Lur;)

Min hest e BEST<3

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  16:31:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Var det ikke du som hadde så mange hester selv da?

Btw: Dette er ingen anonnseplass! Legg heller ut anonnsen din på kjøp/salg-sidene...
Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 07/09/2006 :  21:46:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er da travhester familien hennes har... 4 års travere i løpstrening er ikke alltid like godt egnet til å være rolig ridehest akkuratt.

Forøvrig viser også jeg til annonseforumet
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  12:43:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Var vel ikke bare travere? Syns jeg husker noe om en araber? Kan være jeg husker feil altså, men syns jeg har hørt og sett henne ri annet en "4 års løpshester"... Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 08/09/2006 :  19:05:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jaja, men uansett så spiller ikke det noen rolle. Hva har egentlig du eller andre med at de ønsker seg enda en hest? Folk må da få lov til å ha så mange hester de vil. Om de ikke har rette hesten nå er det ingenting i veien for å skaffe seg en bedre egnet. Jeg blir bare oppgitt over alt folk skal blande seg i, ting de egentlig ikke har noenting med å gjøre...

Men jeg skal slutte å prøve å være så moraliserende her, det har egentlig ikke jeg heller noe med.
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  02:20:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Vil bare si at jeg mente det ikke stygt Spurte bare... Sa ikke noe om at hun ikke fikk lov til og ha hest på for, bare lurte siden jeg trodde hun hadde hest fra før;)
Hvis hun ikke vil at noen skal ha noe med ang. hest på for, hvorfor legge ut anonnsen på en diskusjonsforum...!? Skal jeg selge hesten min f.eks, og jeg ikke vil at folk skal spør hvorfor jeg skal selge den, så legger jeg ikke ut anonnsen på diskusjonsforumet, da kommer jo spørsmålene!
Ting man ikke vil folk skal blande seg i og komme med spørsmål til kan man la være og legge ut her!
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  11:58:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
jeg sa att jeg sko ha den me tanta mi og søstera mi siden den ene hesten skal vekk i dag så da har vi bare 2 hester igjen på stallen vårs siden traverene står ikke på stallen bare 2 ridehester så vi skal få tak i en på for nå pliz si ifra til meg:) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  12:48:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Om du søker på annonseplassen her, og feks. på Finn - så finner du en del, jeg har vertfall sett mange ...
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  21:00:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lisa.. du har allerede hest med tanten og søstera di. Du roter ikke litt nå, vel?..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 15/10/2006 :  13:37:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg,tanteen min og søsteren min skal ha den faktisk den hesten vi skal ha på for er ikke bare min den skal ver passende til Tanta mi og søstera mi også der dreit du an litt øydis du trodde det vell var bare jeg som skulle ha den selv om vi har mange hester kan vi låne å kjøpe fler;)så håper noen kan hjelpe meeg
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  00:43:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg,tanteen min og søsteren min skal ha den faktisk den hesten vi skal ha på for er ikke bare min den skal ver passende til Tanta mi og søstera mi også der dreit du an litt øydis du trodde det vell var bare jeg som skulle ha den selv om vi har mange hester kan vi låne å kjøpe fler;)så håper noen kan hjelpe meeg

Opprinnelig postet av Ojdiis

Har du logget på med feil brukernavn? Er ikke du Lisa&Wissy da, syns det høres sånn ut? Tviler på du er Ojdiis, du skriver tross alt: "der dreit du an litt øydis"...

Burde kanskje ryddet opp i dette, ikke gøy for Øydis om du bruker hennes brukernavn her! Så foressten to totalt useriøse enmer fra Ojdiis (det brukernavnet) som MIX nå har låst: Er de og fra deg? Tviler på hun selv hadde skrevet sånn tull....

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Hege20.

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  20:38:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHege20.  Svar med kopi av melding

Kan man bare logge seg på som en annen bruker??
Er det ikke passord og sånt?
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  22:57:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Leste også di 2 meget useriøse innleggene som bl.a innholdt noe i denne duren: døæwlfæ - fritids problemer eller?

Ja, man kan logge seg på andres bruker, da om man har passordet.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  11:25:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Jeg tror ikke hun med vilje har logget seg på som Ojdiis i dette tilfellet. Sikkert et uhell, tror de to kjenner hverandre, kanskje de har brukt samme pc på skolen etc. Ofte er det litt kluss med utlogginga, har selv erfart at selv om jeg logger ut, og søsteren min logger inn med sitt brukernavn så er det fremdeles logget på som meg:s
Ikke vet jeg! Hun "røper" seg jo tydelig, så det var jo ikke det smarteste å skrive om hun faktisk ville late som hun var en annen.

MEN det jeg reagerte på var de to tulleinnleggene. Der er det tydelig hun har funnet ut at "oi, jeg er logget på som Ojdiis, da lager jeg litt hekkan"...
Og når man oppdager man er feil logget på kan man i det minste opplyse om det, forklare og beklage. Ikke gå videre å lage tulleinnlegg!

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Lisa&wissy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  14:55:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLisa&wissy  Send %s1% en ICQ meldingLisa&wissy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa&wissy  Svar med kopi av melding
Oiii da....Trodde jeg hadde fiksa på det vett ikke hva som skjedde mn det var jeg som skrev det!;) Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2006 :  15:32:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Okei;)
Var det du som skrev de tulleinnleggene også?

Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.