hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - flauser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 flauser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

killekill

» VIP

Skrevet - 05/09/2006 :  19:04:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
har du noe flaut på hjernen akkurat nå?? så er denne det for deg her kan du skrvive alle dine flauser vis du vil.
Redigert av - killekill den 10/09/2006 16:32:40

MonCherie

Skrevet - 05/09/2006 :  20:39:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja.. Ridebuksa mi fikk et svært hull under timen i dag. så stort at man kan stikke hele hånda igjennom. lol. xD Har blitt sydd en gang før, så det var nok det som revna, tenker jeg.
men heldigvis viste det ikkje sååå godt :P

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  21:25:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg kom inn i stallen i dag etter å ha ridd, og fikk melding utafor. Jeg gikk der med Evita og mobilen og kom inn, men glemte å gå inn i boksen. En annen sa hei, og jeg bare stirra på mobilen.. xP litt flaut, for jeg bare sto der utafor oksen mens andre sa hei til meg, og jeg sto der med Evita.. xP
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 07/09/2006 :  14:11:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja mari du mener vel flauser? ikke plauser????? hehe...

æ he gjort så masse flaut at.... off. æ kalte jo læreren på barne skulen pappa....

snakkes då mari (killekill)

Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  18:26:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg kalte læreren min for bestemor xP Hun er jo 61 år da xP
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 10/09/2006 :  16:39:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
venninna mi dro ned buksa på bestevenninna mi for ei stund siden og hun ble drit flau for det var en stor jeng med unger der... og noewn filma det... hehe flaut stakkars
Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  20:44:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Gnyr2

HAHA skulle ønske jeg var der da!
Sorry men måtte bare flire

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  21:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, har jo endel...

Har kalt div. lærere og venner div. ting, f.eks mamma og bestemor

Sa AU!!!!!! kjempehøyt i en offentlig dusj på Topp Spa Pirita Hotell for et par dager siden. Alle stoppet og prate, isteden stirret de meget rart på meg av en eller annen merkelig grunn.... ;)

Ellers har jeg den evnen at jeg kan le av meg selv, bare spør Azzesnuppa ;p

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 11/09/2006 :  21:55:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gikk meg rett på en lyktestolpe så det sang, midt nede i Trondheim sentrum på høylyse dagen. Det er ingen overdrivelse å si at folk lo... Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  10:16:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Var på kjøpesentret, og plutselig forsvant bukseknappen! Så den som måtte gå å holde på buksa var meg..

Ellers er det flere tråder om tabber/flauser fra tidligere.. ;)

Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  14:54:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Noe flaut ja....Da må det være den gangen jeg nettopp hadde begynt på ungdomskolen. Jeg fant ikke pennen min da jeg skulle skrive....også skulle jeg spørre ut hvor F*** det hadde blitt av kulepennen min, men presterte å rope ut pulekennen i stedet.

Da var det mange som lo og mobba meg da

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

-Kvika-

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  19:59:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Kvika-  Send %s1% en ICQ melding-Kvika-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kvika-  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Gnyr2

Haha.. Jeg har kalt bestemor mi for Gunnis(kallenavnet på gamle læreren min) :D
Gå til toppen av siden

Frida1992-

Skrevet - 13/09/2006 :  18:38:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe..har gjort maange flere flaue ting, men en av dem var da jeg var hos besteveninna mi. Vi satt ved bordet å spiste middag og snakka. Og plutselig fikk jge totalt latterkrampe(visste ikke hva jeg lo av, bare lo:S) og di bare satt der å stirra! Gå til toppen av siden

*sofie&lavageitene

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  22:57:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*sofie&lavageitene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*sofie&lavageitene  Svar med kopi av melding
Vi var på klassetur til Polen og midt i en gate i Krakow misten jeg masse mynter på bakken så de fløy alle veier og utbrøt kanskje så høyt og ganske så forskrekket "OOJ". ALLE rundt meg snudde seg og kjefta og himlet med øynene og ja... Det var først jeg senere jeg fant ut at Oj betydde intet mindere enn HORE på polsk! WAY TO GO SOFIE:D Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  23:39:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vi var på klassetur til Polen og midt i en gate i Krakow misten jeg masse mynter på bakken så de fløy alle veier og utbrøt kanskje så høyt og ganske så forskrekket "OOJ". ALLE rundt meg snudde seg og kjefta og himlet med øynene og ja... Det var først jeg senere jeg fant ut at Oj betydde intet mindere enn HORE på polsk! WAY TO GO SOFIE:D

Opprinnelig postet av *sofie&lavageitene

HAHAHA!! Genialt:P

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  23:57:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Her om dagen på forelesning, med over 100personer tilstede, sa hun som satt ved siden av meg at jeg hadde "pulesveis". Så jeg svarer på tull, litt for høyt, at "jeg LIKER pulesveis jeg tenk!". Ups.

Ang kalle læreren sin ting. Jeg glemte meg helt en dag og sa til mattelæreren min (mannlig)at "herregud da, du maser jo verre enn mora mi" på ungdomskolen :P Ellers pleier jeg å være ganske snill.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.