hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Golden Stripe Teppe
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Golden Stripe Teppe
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  18:02:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Huff,nå har jeg så mye spørsmål her inne at jeg nesten skjemmes:/
Mn,d jeg lurer på er om dere har nettbutikker hvor de selger Golden Stripe Dekken/Tepper (IKKE fake)..Gjerne også den blå/grønn varianten..Har sett de på en nettbutikk,men jeg klarer ikke å huske hvilken
Hva syns dere der ute er best av teppe eller dekken,når dere rir til ridehuset om vinter'n?Ett teppe under ridedekkenet elr omvendt...

Takk for svar

Klem Aina & Alerta<3

Side by side,or far apart,you'll always be inside my heart!

Redigert av - Alerta den 05/09/2006 18:06:34

prinsesseronja

Skrevet - 05/09/2006 :  22:25:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Løwenborg og Brumby i hvertfall. Tror de på Brumby også er det originale varianten. De er jo penest Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 05/09/2006 :  23:10:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her f.eks

http://www.stallbua.no/

Har aldri hatt på mere enn ett stk teppe/dekken uansett hvor kaldt det har vært...

Erfaringsmessig er det greit med noe som kan festes i front...Da sitter det bedre på og hesten holder seg varm også der... Skal du av en eller annen grunn leie hesten har tepper som ikke er festet en lei tendens til å "blåse av" hvis vinterstormene uler.....
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 06/09/2006 :  00:46:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker ridedekken i ull på hesten min, da holder det med et. Liker ikke tepper, da disse flakser ofte i alle retninger...
Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  08:05:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Låner tråden litt jeg; hva er egentlig det orginale gold stripe-teppet: Whitney eller Shires?
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  10:07:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Shires er det orginale;) Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  10:40:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Og så låner jeg tråden litt også, og spør; hva er det som er så fint med disse golden stripe dekkenene?
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 06/09/2006 :  12:46:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var det hippeste du kunne legge på hesten din gjennom store deler av 90-tallet ror jeg... ;)

Hehe, også har de veldig god kvalitet, form og tykkelse. De er så lange at de kommer godt frem over nakken på hesten og kan brettes tilbake over beina (på den som rir). Ellers er det vel ikke noe mer enn et vanlig tykt ullteppe tror jeg....
Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  17:22:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Er vel bare det at "alle" har det tenker jg..Mn,syns d er ganske pent også....
Skriver at Shires er originalen,mn fører de også dn blå/grønne varianten,eller er d bare Gold Stripe

Vil gjerne finne en nettbutikk der de selger dn blå/grønne varianten,hvis noen kan hjelpe meg

Klem Aina & Alerta<3

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  19:02:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Et lite tips(for dere som ikke er så nøye med merker osv) er å kjøpe ulltepper fra forsvaret på lokale militærutsalg osv. Det er de beste ullteppene jeg har vært borti. Brukte det masse på fjordingene der jeg rei før etter tur osv. God kvalitet er det også. Og MYE billigere...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

liwedell

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  21:08:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Et lite tips(for dere som ikke er så nøye med merker osv) er å kjøpe ulltepper fra forsvaret på lokale militærutsalg osv. Det er de beste ullteppene jeg har vært borti. Brukte det masse på fjordingene der jeg rei før etter tur osv. God kvalitet er det også. Og MYE billigere...

Opprinnelig postet av lillings

<jeg har også brukt de teppene og er helt enig
Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 06/09/2006 :  23:40:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har to stk shires. de er grønn, blå og røde. 100% ull. kjøpte dem på ess rideutstyr i bergen. ( www.ess-rideutstyr.no)

jeg bruker et av teppene under stalldekkenet på vinteren, og et når jeg rir. når jeg rir har jeg enten både teppe og ulldekken ( ulldekkenet underst for da holder teppet seg på plass) eller bare dekken/ teppe. veldig greit å kunne ha teppet over beina når jeg er på tur, eller på halsen til hesten.
Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 07/09/2006 :  15:37:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Med fare for å spore heelt av her...
Horze selger et golden stripe teppe som er 80 % ull og 20 % akryl til 769..
Er dette ekte?? Skal ikke de ekte være i 100% ull??

Skoies selger "fake" tepper til en brøkdel av prisen..Hvis man vil ha teppet som "alle" vil ha men til en billig penge er dette bra nok..

http://www.belinda1982.piczo.com
Redigert av - belinda1982 den 07/09/2006 15:37:57 Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  18:35:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
www.skoies.no og www.horze.no har de fineste kopiene Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  14:28:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Før syns jeg Golden Stripe teppene ikke var noe særlig, "alle" har det (i sprangmiljøet i alle fall) og det var liksom "sååå dyrt og status".

Men nå har jeg jammen meg kjøpt et slikt selv;) Fordi det er fint, og veldig praktisk. Har ikke begynt og bruke det enda, siden vinteren heldigvis ikke har kommet, men skal bruke det som skritteteppe. Virker tykkt og varmt=) Greit teppe og ha liksom;) Vet ikke om det er orginalt merke og sånn, men det betyr ikke noe, så lenge teppet er bra! Har det ikke for og få status heller...:P
Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  16:43:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Hmmm.....
Det er sånn at "alle" i sprangmiljøet har det ja.I hvert fall her på Øysand.Man blir liksom sett litt rart på hvis man har "bare" en "billig" kopi..Du må bare ikke komme her å tro at du er noe liksom.
Dette syns jg egentlig er litt galt,for selv om du har bra utstyr,er det ikke en selvfølge at du rir like bra..
Mn,d var ikke d som var poenget mitt:p
Svalgårds-Cheri: Hvor har du kjøpt teppet ditt?

Klem Aina & Alerta<3

Redigert av - Alerta den 08/09/2006 16:44:48 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.