hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Steve Irwing(Krokodillejegeren) er død
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Steve Irwing(Krokodillejegeren) er død
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lyngen

Skrevet - 04/09/2006 :  09:58:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er en ivrig Animal Planet seer/titter eller hva jeg skal kalle det.
krokodillejegeren er et program som stadig blir sett, så når jeg da fikk vite at Steve ble drept av en fisk i natt, fikk jeg sjokk.

Han vil bli dypt savnet

R.I.P Steve

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  10:00:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
http://ekstrabladet.dk/nyheder/kultur/article222082.ece br /

der står det hva som skjedde. Dette var ikke akkurat uventet, for i mange tilfeller har han værtr direkte uforsiktig i sin omgang med dyrene
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  10:04:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
leker med krokodiller, og så drept av en fisk???? Tror jeg må lese denne artikkelen ja
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  10:05:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
...javel... Mannen er jo gal da. At han ikke kom til å leve til han var 70 er vel noe han var fullstendig klar over antakelig. Han har jo lekt med livet i maaaange år nå.
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  11:01:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette hadde jeg egentlig forventet... Rart det ikke skjedde før. Men utrolig trist for familien.
De slutter nok ikke å sende programmene hans på dicovery nå.

gikk forresten rykter for noen år siden at han var spist av en krokodille.. forstod ingenting da jeg leste om han senere.. Kanskje det var en annen crocodile hunter..
Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  11:24:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det måtte skje en dag... Jeg har fulgt med på en del av seriene hans før, men ble etterhvert lei. Syns han var så stressende å se på.

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  12:27:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ble litt sjokkert nå, for er noen år siden jeg hørte at han var død..? Ja,ja...
Var uannsett ventet, han har utsatt seg selv for fare mange ganger.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  12:44:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Neeeei! Like før tårene renner! Mitt store barndoms idol!:'(
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 04/09/2006 :  12:52:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Drept av en fisk? *Må lese* Hva slags fisk var det, tro?
Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 04/09/2006 :  14:13:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
buhuu...likte å se på programmene hans.stakkars terry og datteren..
han ble drept av en piggrokke.,de har pigger på halen som er giftige.
R.I.P. steve...
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  15:16:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Huffda. Døde mens han drev med innspilling av et program om farlige dyr i havet. Men det var jo bra han døde når han gjorde det han likte best ihvertfall.. det siste han tenkte var sikkert hvor dødskult det var å se en piggrokke angripe på nært hold. Har lest at han er kun den 3. personen i Australsk historie å bli drept av piggrokke, så han varveldig uheldig, vanligvis er ikke piggrokker så treffsikker at de treffer rett i hjertet

Syntes det var så koselig med de entusiatiske "crikey, look at the size of that one! She's a beauuuty!" utropene hans... Det var virkelige en kar som så sjønnheten i alle dyr, uansett hvor ekle vi andre syntes de er!

Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 04/09/2006 :  15:26:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
"Dyreplageren" Steve som jeg velger å kalle han... Som mange andre her sier så var det vel ikke annet å vente, dette måtte jo bare skje før eller senere...

Men dypt savnet? Tja, jeg kommer ikke til å savne de masete programmene hans på TV for å være helt ærlig. Jeg er også en stor fan av Animal Planet, men når Steve dukker opp på skjermen må jeg bare skru av. Blir jo helt anpusten av å se på den apekatten.

Men litt seriøst: det er selvsagt trist at han er død, det er aldri hyggelig når noen dør, og han har tross alt kone og barn som sitter tilbake.
Gå til toppen av siden

Icora_Iowa

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  15:59:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Naaai! E han død! E jo det gøyeste som gikk på den kanalen jo:/ Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  16:38:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Utrolig trist for familien.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  17:40:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
TRIST siden han nå har 2 barn og kone..
Men han har jo vært død minst 5 ganger da..
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  17:55:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Sant at han flere ganger sikkert skremte vettet av en stakkars slange som lå og sov under en stein, men han gjort veldig mye bra for dyrelivet, spesielt krokodiller i Australia. Han var veldig opptatt av å bevare disse dyrene, som folk flest helst ville bare bli kvitt, og har sikkert personlig flyttet 1000vis av krokodiller til trygge omgivelser, på en måte som er best mulig for dyra. Hele livet hans har han brukt for på å få andre til å se sjønnheten i disse dyra, noe han sikkert har lykkes i også. Så jeg syntes ikke han fortjener dyremishandler-stemplet.

Må innrømme at jeg selv har ristet på hodet av denne "idioten" som driver å hiver seg i sjøen for å klappe på alle krokodiller han ser, men det er vel bra at noen er entusiastiske og engasjerte også?

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.