hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Naaar begynner dere med julepynten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Naaar begynner dere med julepynten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 25/11/2003 :  12:07:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Gleder meg til jul... Lurer paa hva dere gjoor til jul? Har pleid aa sette paa bjeller aa ri rundt i skogen og synge julesanger... Naa er jeg I malaysia, og det er ikke like gooy. Men maa ha bjeller paa til aa komme i stemning;)

Naar pleier dete aa begynne med julepynten? Og hva slags pynt har du?

Hestehilsen fra Cathy og Nicky

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2003 :  22:43:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
pleier å henge opp julestrømpe på boksdøra og et slags rødt perekjede. Så kjører jeg hest til skogs og henter noen grankvister. Pynter med de fineste og lar hestene og gjeitene få resten. Henger også opp gullhestesko som vi dekkorerte i fjor med sløyfe og grankvist. det var skikkelig stilig. Blir nok en del pynting til jul når jeg tenker med om, heh...

Starter vel og pynte litt uti desember, men det varierer...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 26/11/2003 :  19:55:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Heisann!
Til jul skal det pyntes ja! Henge opp pynt på boksdøra, og uten forstallen+salrom Ellers kjøre/ri tur med bjeller(passer best å kjøre med det da)

~Camilla~ Gå til toppen av siden

epetra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2003 :  21:34:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseepetra  Svar med kopi av melding
pynter ikke før jul, en uke før kansje ca.....
håper på at ca alle i stallen vil være med på "kanefart"(har bare 2 sleder......)

klemmer fra oss

en hest er en hest, et menneske er et menneske. vi kan ikke forstå hesten 100% kun 99% Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/11/2005 :  15:37:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tar opp denne tråden igjen jeg ;p

Nja, i år skal jeg prøve å pynte i stallen i juletidene Kanskje sette opp et tre å litt pynt
Kanskje jeg skal prøve å hente jultre med Rosita å .. Gleder meg til å ri/kjøre i snøen igjen. Ingenting som slår det ;)

Jeg har den tradisjonen at jeg tar fram en juleting for hver dag i desember som går, inne på rommet mitt .. Så har jeg en rød lyslenke i taket med røde hjerter på.. Den henger oppe året rundt, men bare i desember jeg bruker den

Pynter juletreet på lillejulaften, i tolv tida midt på dagen. Kl fire så henter vi alle gavene å legger de under treet. Så hele kvelden så går vi å ser på tree, å kanskje lurtitter på hva som er til hvem. Altid så har jeg å min søster et veddemål om hvem som får mest gaver
Så vokner jeg på juleaften å går altid opp får å se julemorgen sammen med søsteren min. Like trivelig hver jul, sitte oppe i tussmørket med et pledd rundt seg, kanskje med en kopp kakao, å gløtte bort på juletreet..
Elsker det
Når mamma og pappa vokner, så spiser vi julefrokost(ofte eggerøre med loff og spikkeskinke). Senere på dahen så kjører vi litt rundt med slede, har på bjelle å kjører litt rundt i nabolaget med nisselua :)
Så kommer kvelden, spiser middagen å åpner gavene. Nja .. så er alt over!
Skikkelig kjipt å vokne 1. juledag å ALT er over..

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/11/2005 :  20:28:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Aldri. Jeg gidder ikke stresse med å pynte til jul, verken hos meg eller i stallen. Sistnevnte sluttet jeg med etter at alle forsynte seg av røde eple-kalenderen jeg hadde til havreraketten min.

Jeg er ikke kristen, så å feire for å feire Jesus blir helt feil.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/11/2005 :  14:04:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
nei... begynner vel ikke med å pynte til jul før en uke eller to før tenker jeg. Elsker vertfall å pynte til jul! Fikk til og med foreldrene mine med på å kjøpe seg fargerike lys som vi hengte på verandaen i fjor! Her skal det bli jul ja!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.