hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Auksjonen - lagt på is...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Auksjonen
 Auksjonen - lagt på is...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MIX

Skrevet - 15/01/2003 :  09:01:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Foreløpig er auksjonen lagt på is, da vi har fått for mange klager på at prisene ble presset i været og at vi skulle ha "loppet" ungdommer for penger. Dette selv om vi ikke stod for noen av prisene (vi hadde minstepris 1,-) er det vi som står ansvarlig for auksjonen - og velger derfor å stenge den.

Hva mener dere om auksjonen? Bør den forbli stengt? - Eller bør den åpnes igjen?

MIX

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2003 :  09:51:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg er enig i at auksjonene kanskje bør legges på is. Det var veldig morsomt med auksjon, men jeg fikk jo aldri kjøpt noe likevel. Fordi jeg ikke ville betale tre ganger så mye. Trist at noen er "villige" til å betale så mye, selv om de burde ha vett nok til å sjekke prisen først. Tror det mest var uviten, og følelsen av å ha blitt lurt etterpå er ikke noe gøy, selv om det er deres egen feil. Nå lærer man riktignok best av sine egne feil da.. Men kanskje ikke så morsomt og stå "ansvarlig" for at andre ikke klarer å styre seg.

Kunne derimot vært morsomt om en kunne få igang en nettbutikk. Vet ikke hvor lett det bare er å fikse det da.. Men å kjøpe inn noen få varer i stort opplag slik at en kan selge de til lav pris. Folk kan komme med ønsker om hva som skal kjøpes inn. F.eks. ha en kampanje med billige dekner. Å ha et bredt utvalg med få varer av de forskjellige tingene gjør at varene blir dyre. Men å ha et smalt vareutvalg med varer som mange kjøper slik at bestillingen fra leverandør blir stor og enhetspris billig kan være en ide. Kanskje..

Kanskje ha en kampanje hver måned? Med en ting som virkelig er billig. I tillegg kan en ha et lite utvalg med andre ting som er til normale priser som en like gjerne kan slenge på bestillingen om en bestiller kampansjevare. Eksepmler på varer jeg tror kan slå ann er: Grimer, shabraker, dekner, rideteppe, pussesett. Litt styrt av sesongen selvfølgelig Sikkert ikke så mange som tenker på å kjøpe termodekken på våren..

--
spoff
Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2003 :  11:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det jeg irriterte meg litt over var de som bydde 50 kr når forrige bud var 8!!!!! Hva er vitsen????

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2003 :  12:24:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Kjøpedilla er en farlig sykdom! Gå til toppen av siden

tabrathe

Norway

Skrevet - 15/01/2003 :  12:32:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan man ikke oppgi en veiledende pris på varen som blir auksjonert bort, og kanskje ha en aldersgrense? Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 15/01/2003 :  14:20:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Jeg syntes det er dumt at dere stengte Auksjonen... Selvfølgelig er det teit at noen byr over 350kr for en strigle kasse du kunne fått til 200 et annet sted, men dette syntes jeg at de som byr burde ta skylla for. Noen hadde kanskje hatt bruk for auksjonen.
Klem fra Cami
Gå til toppen av siden

Volla Vikki

» VIP

Skrevet - 15/01/2003 :  15:47:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
spoff sin ide var kjempelur!!! Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2003 :  18:07:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er enig i at dere burde si hvor mye tingene koster i butikken.
Synes det var gøy å hå auksjon, men fikk aldri kjøpt noe for prisene ble alt for høye.
Det var en veldig god ide å ha en liten nettbutikk her.
Gå til toppen av siden

Saxonia
» VIP

Skrevet - 15/01/2003 :  19:37:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm.... c",) sett det igang igjen men skriv prisen det koster foreks i hooks og sånt?? ok???

folk byr va de vil sjæl.....
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 15/01/2003 :  21:42:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Auksjonen var jo kjempe fin, synes dere burde åpne den opp igjen, selv er jeg en kjøpe-gæærn ten-åring, men stoppet alltid å by når prisene ble for høye. Dette bør jo være dem som kjøper sitt ansvar at dem kan betale...

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

nettå

Skrevet - 18/01/2003 :  13:24:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Star auksjonen igjen.
Folk må få lov til å by det de vil. Noen er vilig til å betale mer en andre for en vare. Sån er det på alle auksjoner.
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 18/01/2003 :  22:32:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig Gine!
Spoff sin idè var lur ja...
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2003 :  14:40:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Kunne tenkt meg en mulighet f.eks. der hestemarked.no kjøpe inn MANGE regndekkener i flere str. og derfor fikk en "superpris" de kunne tilby dem til sine medlemmer for!
Tenk deg et allright regndekken til 400.-! DET hadde vært noe, det!

Redigert av cowgirlchris den 19/01/2003 14:41:06
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2003 :  17:55:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
yb; mener du nærmest en sånn "gjett prisen og kjøp ved rett pris"?
He-he... Tipper det ble sterk pågang av folk som ville gjette!
Man kan jo tippe 200 ganger før man treffer "riktig" sum... Og hva hvis den er litt høyere enn man egentlig burde betale for varen? Hmmm... Upps!
Gå til toppen av siden

Pling

» VIP

Skrevet - 20/01/2003 :  11:34:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes at auksjonen skal åpnes igjen, enhver har ansvar for sine egne handlinger og hva man ønsker å by for en vare. Fikk tilslaget for et Kieffer dekken som var under butikkpris og det er kjempefint i grå farge, et litt annerledes dekken:) Synes auksjonen var morsom jeg, og de som ønsker å by mer får jo bare gjøre det, det er jo det auksjoner er til for:) Gå til toppen av siden

Milla

Norway

Skrevet - 21/01/2003 :  14:40:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMilla  Svar med kopi av melding
Synes at auksjonen burde åpnes! Synes det var gøy jeg, fikk ikke det jeg ville men da kan jeg kjøpe det andre steder! Hvis noen synes at prisene ble for dyre kan dere kjøpe like ting andre steder(billigere til og med)! Du MÅ IKKE kjøpe noe ;)

-Milla
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.