hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke farge og avtegn?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvilke farge og avtegn?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LisaFi

Skrevet - 01/09/2006 :  20:17:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg synes grå/borket er litt spennende farge, da den ofte kommer i mange forskjellige varianter.. *inhabil*

Den vakreste hesten jeg noen gang har sett, tro jeg, var faktisk helt brun, med langt, svart faks. Han var så enormt blank at det var som en kobber-mynt. Vakker farge..

Ellers er jo røde hester med lys man og hale pluss bliss lekkert da..

Jeg synes avtegn er fint, men spesielt avtegn i ansiktet på hesten, bør helst ikke være for brede, da får det de mest finmeislede hoder til å se litt "ku" ut, synes jeg.
Brune/mørke hester med slike mellombrede til smale bliss, og gjerne noen sokker, synes jeg er pent...

Gå til toppen av siden

Kela

» VIP

Skrevet - 03/09/2006 :  00:03:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syntes flekkete hester er fine jeg da.. Men liker også hester med annen farge. Men det er litt morsomt med hester med litt farger. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  02:31:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Syns den fargen hesten min er er finest *bombe* Har helt fra jeg var liten likt den fargen, men syns en del andre farger også er fine. Helt svart (uten noe brunskjær) er stilig, pintoer, skimler (enten mørke, nesten grå, eller hvite) osv... Liker litt spesielle hester/farger/avtegn;) Stort kubles er stilig på enkelte... Stjerne og snipp slik den forrige hesten min hadde er fint.
Har egentlig ingen stor formening om avtegn, kjøpe ikke hest utifra det for og si det sånn;)
Liker best ensfarget bein, eller at f.eks begge bakbeina har sokker (litt regelmessig, ikke bare ett bein f.eks)... Cheri har to sokker på bakbeina, det er fint det:) Også sånne små svarte "dalmatiner-flekker" oppforbi konraden, litt søtt:p
Tilbake til det med fargen: Brun (altså med svart man og hale), men da skal de være litt rødbrune, ikke mørkebrune/bortimot svart. Min mening! Bilde av denne fiiiine fargen...:
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 03/09/2006 :  22:52:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Best liker jge vel egentlig brune hester med mye variasjon i fargen. Typ mellombrune med mørkere nakke, over ryggen og lår, med skikkelig svarte bein (ikke sånn wild bay-avtegn), og veldig gjerne noe hvitt. Sortbrune hester, der magen, insiden av lår, under øyne og over mul er en del lysere synes jeg også er veldig fint :)
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  12:04:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Er skikkelig svak for helt sorte hester jeg,frieser..*sikle*
Også syns jeg Vindur har fin farge(selvsagt,er vel ingen som toger rundt og syns sin egen hest er stygg;))

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  11:59:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Fux med fire hvite lange sokker og et passe bredt bles i fjeset:P hehe..
ohh drømmehesten:P

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 05/09/2006 :  15:46:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Jeg er mest fascinert av svarte hester, med masse hovskjegg og hvite sokker.

Vel, jeg endte opp med hvit/svart botete hester (og de er mest hvit, et herk å holde rent).

Ellen Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.