hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Prestige Golden Star sprangsal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Prestige Golden Star sprangsal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

beno

Skrevet - 31/08/2006 :  15:07:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Driver og skal kjøpe ny sprangsal nå og har fått anbefalt prestige golden star. Må ha meget bred bom (36/37 og 16" i setet). Noen som har erfaringer med denne salen ? Ponnyen vår er bred, kort og rett rygg og ingen manke.
Mvh. Beno

Frøydis

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  15:47:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en fjording på stallen som er akkurat slik du beskriver.
Denne hesten har en slik Prestige golden star og den ligger som smurt!
Gå til toppen av siden

Jenny&Quine

» VIP

Skrevet - 31/08/2006 :  18:49:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

En på stallen min har også Golden Star, helt nyinnkjøpt. Den er skikkelig lekker og ligger godt på hester med rett rygg i hvert fall. Eneste jeg ikke ville valgt den for er at den har litt lite støtte (svært små klosser og veldig flatt sete), men om du liker flatsit-saler er den sikkert midt i blinken! Den må jo passe deg og.

Lykke til
Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  22:32:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Salen i seg selv er kjempefin, men som noen før meg sa, litt dårlig støtte.. Av det jeg har ridd i en sånn sal synes (3 saler på 3 forkj hester) synes jeg den generelt var litt for mye bygd opp i fronten så man blir sittende litt i bakvekt. Det er jo ikke bra da..

JEg rir for tiden i en Prestige Paris D, den er endel dyrere, men de to salene av den typen jeg har prøvd er helt fantastisk å ri i...Og passer på de aller fleste type hester...

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Frøydis

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  11:11:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er og enig at golden star har alt for lite støtte. Skinnet er og veldig glatt, noe som er dumt med en sprangsal. Jeg har også merket at den har lett for å plassere deg i bakvekt. Det er ikke fordi den er for trang i bommen, men setet er så flatt at det skal så lite til før det blir feil.
Men på fjordingen ligger den som smurt

Globus, Albion og Griffin ligger også bra på slike rygger du beskriver Beno.
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  19:12:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd maange ganger i Prestige Golden Star sal, men syns som de andre at den gir dårlig støtte. Den er og utrolig glatt, så du sklir liksom frem og tilbake med bena. Jeg syns ikke den er sånn superfin heller, den "glinser" nesten:P Men er jo ganske populær da så, smak og behag antageligvis. Se om du kan få prøve å ri i noen som har den før du kjøper da, så kjenner du selv:)
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  22:36:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en golden star jeg også, syntes i begynnelsen at det var lite støtte i den - kanskje ikke så rart siden jeg kom fra stubben sine kjempeklosser. Men etter jeg ble vant med den synes jeg den er helt super, brukt den både i terreng og sprang.. Liker godt flatseat saler jeg da, så har ikke hatt noe problem med det, og beinstillingen synes jeg igrunn heller ikke har vært no prob.. Men, som tidligere nevnt - smaken er delt! Ligger godt på hesten gjør den også.. Så kan vel si jeg er fornøyd ja..
Prøv og finn ut selv ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.