hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bra dekken...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bra dekken...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Silver

» VIP

Innlegg: 121

Skrevet - 28/08/2006 :  12:31:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Silver  Svar med kopi av melding
Hvilke dekken synes dere er bra? I kvalitet, passform, luftighet osv? Hvilke dekken passer brede/kraftige hester og hvilke passer smale/tynne? Kom med anbefalinger til høstsesongen!
Let freedom ride...

Stjerneskudd.

» VIP

Norway
Innlegg: 369

Skrevet - 28/08/2006 :  13:01:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Det beste dekkenet jeg har hatt, er et Heimer vinterdekken som jeg kjøpte på Felleskjøpet. Har brukt det 3 vintre nå, og regner med å ha det noen vintre til
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

kjerstikur

Innlegg: 91

Skrevet - 28/08/2006 :  13:22:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde et Horsewear regndekken i flere sesonger. Det beste dekkenet jeg har hatt..... Ellers har jeg hatt Pessoa regndekken og vinterdekken som jeg var fornøyd med, men likte Horseweardekkenet bedre for det var høyere hals. Begge disse passer brede hester.
Hæ? Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway
Innlegg: 1671

Skrevet - 28/08/2006 :  15:09:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har et Bucas Alltex 2000 dekken som jeg har brukt på hesten så å si hver dag hele vinteren i 4-5 år, og det ser fortsatt ut som nytt (hesten min er veldig snill med dekkenene sine, men ingen andre dekken har holdt seg så bra så lenge).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway
Innlegg: 366

Skrevet - 28/08/2006 :  17:52:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Horseware!=D
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Innlegg: 193

Skrevet - 28/08/2006 :  22:03:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horseware Synes det stortsett virker som Horseware dekken ligger godt på de fleste hester, ved riktig str vel og merke Gå til toppen av siden

nutte

Norway
Innlegg: 649

Skrevet - 28/08/2006 :  22:14:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
har horseware regndekken, bommul/fleecedekken og vinterdekken, er veldig fornøyd! og kjempefornøyd med det tykke ulldekkenet til horse comfort;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Frøydis

Norway
Innlegg: 109

Skrevet - 28/08/2006 :  22:15:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes Rhino ligger bra, men kvaliteten er ikke så bra som prisen tilsier. Koster det samme som Bucas, men Bucas har mye bedre kvalitet... Skal jeg ha Horseweare ville jeg valgt Rambo, ellers er det Bucas som gjelder her.

Har bare hatt smal hest, og Bucas og Whetherbeeta har ligget bra på de (og Rhino, men kvaliteten er æsj)

Ellers synes jeg at dekken med halvhøy hals generelt ligger bedre enn vanlig hals.
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway
Innlegg: 2056

Skrevet - 29/08/2006 :  00:23:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det beste er vel Weatherbeeta regndekken. Har ikke hatt det så lenge, men det ligger godt på hesten (Til tross for at det er litt for kort) og har geniale løsninger.
Mvh Tone Kristin


Gå til toppen av siden

_Emperador

Innlegg: 107

Skrevet - 29/08/2006 :  08:35:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
jeg verger til Pessoa.... er det eneste som min hest ikke ender med å få ødelagt etter omgang med visse andre hester (kremt hehe) og det holder han tørr og varm !! er kjempefornøyd med Pessoa jeg !!! Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway
Innlegg: 226

Skrevet - 29/08/2006 :  13:03:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Har brukt Bucas og Weatherbeeta til nå, men syntes de gnager litt for mye på mine hester (de er ganske brede i bogen). Har derfor gått over til Horsewear for å se om de er noe bedre. Lurer bare på om noen har erfaring med halvhøy hals på fjordingman...? Hvordan fungerer det? Bør jeg klippe manen lengre ned enn vanlig for å unngå at den legger seg?? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.95 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.