hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan få tak i dette billigst mulig?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvordan få tak i dette billigst mulig?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Asa Garsy

Norway
Innlegg: 590

Skrevet - 26/08/2006 :  21:18:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Skulle ha hatt nytt vinterdekken til gamla (ser skoies har et fint et til 399)
long gjort(skoies har en billig en) ,

hvite trenings bandasjer,
saueskinn til senebelegg/stryksokk, senebeskyttere og stryksokk i merket eskadron(Brumby har tilbud på flexi beskyttere men bak stryksokk er ingen valgmuligheter på farge=/ men men)

Garsy du er verdens beste!

Asa Garsy

Norway
Innlegg: 590

Skrevet - 26/08/2006 :  21:19:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hvordan få tak i dette uten å bestille fra alle bauer å kanter?!?

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway
Innlegg: 359

Skrevet - 26/08/2006 :  23:36:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vinterdekken kan du få kjøpt hos www.børjes-tingsryd.se
Tror også de har hvite treningsbandasjer..De har vel sånner saueskinn til senebelegg/stryksokker. De skal også ha noe senebeskytter eller lignende i merket eskadron.
De sender til Norge, så det er sagt.
Portoen er rundt 119 kr og de leverer på alt fra 1 uke til 2 uker. ;)

True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway
Innlegg: 1049

Skrevet - 26/08/2006 :  23:46:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Billigst måte må være å kjøpe brukt og ikke for tungt - enda billigere om du henter pakken selv, så slipper du all det porto dilldallet.
Men fra nettbutikk, så er det mange utlandske sider som har mega biligt utstyr og god kvalitet, men ikke biligts måte å kjøpe noe fra utlandet heller da.

Søk litt her på Hestemarked på "nettbutikk" så finner du en haug med linker

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway
Innlegg: 1200

Skrevet - 27/08/2006 :  15:20:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Børjes har kjempebillige vinterdekken, bandasjer, og saueskinnsutstyr.
De har også eskadronbelegg, men de er litt dyrere der enn noen andre steder.
Hvis jeg var deg, ville jeg handlet alt det andre på Børjes, også enten gått for noen litt billigere belegg i et annet merke(Börjes har godt utvalg), eller kjøpt eskadronbeleggene brukt.
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway
Innlegg: 590

Skrevet - 27/08/2006 :  20:12:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Vil helst bestille fra norge... å få det fortest mulig... hmm 1-2 uker på bjørjes.... sjekke siden etterpå......


Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Innlegg: 118

Skrevet - 29/08/2006 :  19:00:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
www.borjes-tingsryd.se uten tvil..
de har alle tingene du ser etter - billig!!
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway
Innlegg: 1200

Skrevet - 30/08/2006 :  16:56:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vil helst bestille fra norge... å få det fortest mulig... hmm 1-2 uker på bjørjes.... sjekke siden etterpå......



Opprinnelig postet av Asa Garsy


Hvorfor vil du helst bestille fra Norge? Det er like billig å sende fra Börjes, og det går myye kjappere enn f.eks. Hööks.
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway
Innlegg: 590

Skrevet - 30/08/2006 :  20:49:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Nå har jeg godsakket med sambis, skal til hooks i oslo i helga.... baserer meg på å finne noen der....

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.