hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - mer om jobb valg...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 mer om jobb valg...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  23:00:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei..

jeg gikk ut i våres som ferdig utdannet hjelpepleier, men nå har tvilen kommet om det er dette jeg ville bli... Fikk kjempe gode karakterer i fagene og i praksisen, så mangler ikke på noe der, men nå i ettertid er jeg usikker... jeg trives ikke å jobbe lengre , jeg har forsøkt å jobbe på sykehjem, dement avdelig og innen psykisk utviklingshemmende, men føler ikke at det passer.. jeg nesten kjeder meg på jobb.. Tenker hele tiden på at det ville vært supert å gått dyrepleier linja i stedet..
hva mener dere jeg bør gjøre?
har jo jobbet i 2 år innen helse nå som vikar før jeg ble ferdig i vår..
til og med jobb på felles kjøpet eller dyrebutikk frister.. aner ikke hva jeg skal gjøre... måtte bare ha ut litt tanker og meninger her, siden alle hjemme mener jeg bør følge hjertet mitt eller fortsette som hjelpepleier.....

hjelp!

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p

lino

» VIP

Skrevet - 24/08/2006 :  11:19:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Om du ikke trives i jobben NÅ, kan jeg nesten ikke tenke meg noe verre enn å fortsette. Du er ung - du har mange muligheter til videreutdannelse - så det er bare å sette i gang. Det handler om resten av livet ditt.

Hilsen omsorgsarbeideren som fremdeles lurer på hva hun vil bli

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  12:57:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Jeg er selv omsorgsarbeider, og når jeg var ferdig følte jeg det på helt samme måte som deg!!!! Ville heller jobbe på rimi enn å jobbe i helsevesenet liksom... Men så etter ca et år med diverse vikariater så fikk jeg meg fast jobb i en PU bolig, og der har jeg det så utrolig bra. Kan være tøft til tider, men ser på det som en utfordring og ingen dag er lik, slik som det ofte blir på f.eks sykehjem. Husk at innen helse og sosial er det masse man kan jobbe som!!!! Skole og barnehage også hvis du vil.... Eller Rusmissbruk og barneværn. Masse å velge i, sjekk de private institusjonene også, kanskje du finner ut at det er akkurat noe for deg!! Uansett, Lykke til!!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 24/08/2006 :  13:28:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal på ett jobb intervju i morgen ang PU instutisjon...der det er psykiatri.. syntes det hørtes spennende ut:)
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  14:38:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Enig med deg der, det er det som interesserer meg mest også Er 4 autister i den boligen jeg jobber. Og noen med tvangshandlinger. Ganske interessant
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 24/08/2006 :  14:42:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja da er jeg enig om at jobben blir spennende.. men den forrige boligen jeg jobba på, klarte alle brukerne seg selv stort sett og vi var nesten aldri inne hos dem, og da blir dagen vel lang. Gleder meg til i morgen å høre om denne jobben.. ringte dit i sted, og jeg kunne komme allerede i morgen på intervju og slikt:) spennende med litt annerledes jobb der man kan gi litt av seg selv samtidig som man lærer masse...
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.