hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - klarer ikke lettri
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 klarer ikke lettri
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  18:54:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei..
skulle da ri hesten tidligere på dagen,og skulle starte med å lettri, men jeg klarte det ikke..

Har alltid syns det var super greit, men i dag greide jeg ærlig talt ikke lettri...

fikk nesten sjokk der jeg ridde, men sitte ned gikk jo fint, noe som jeg vanligvis ikke begynner med, men da var det helt greit..

Joda, jeg kan å lettri fra før,men i dag klarte jeg ikke...

beina satt faste med andre ord, hva gjør jeg med det nå da?

øvelser jeg kan gjøre for å løsne på litt muligens?

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 24/08/2006 :  08:02:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, vanligvis er det motsatt som er problemet hos meg, jeg greier ikke sitte ned...

øhm, altså, ville ikke beina løfte deg? eller greide du ikke finne rytmen? har du problemer med beina på noe som helst måte?
Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 24/08/2006 :  11:37:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan det være at hesten din ikke har gått ordentlig fram? Prøv på økninger kanskje, se om det går da? Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  16:53:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener når du sier at beina dine sitter fast, men kan det være at du har fått mindre muskler eller dårligere balanse siden sist du red ham?

Hvis du ikke kjente noen takt i det hele tatt, kan det være han gikk for lite frem, og da kan du, som kari anne foreslår, ri litt økninger for å kjenne om det blir enklere da.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  18:22:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
beina ville rett og slett ikke op og ned som ved vanlig lettridning, og har en gammel kneskade, som kan slå til inni mellom, men det fungerte sist jeg ridde...så var kanskje en låsning i knærne et steg...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.