hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spørsmål: Ang. useriøst svar
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Spørsmål: Ang. useriøst svar
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  05:18:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg
Hei!
Er ikke inne og leser alle trådene her så veldig ofte, så det var først nå jeg kom over denne:
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=16007&whichpage=1

H*n som utgir seg for å være "MIX" i svaret til Lopke, er det en person som jobber hos dere, eller er det bare et tullesvar fra en som kjeder seg kaller seg "MIX"? Mange her som lurer på det samme, og venter stadig på et svar på hva i all verden dette var for noe. Har dere "driti på draget", så er det bedre å innrømme det enn å bare ungå alle spørsmål angående dette litt...eh...underlige svaret fra "MIX".....

Mvh Asbjørg

robert

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  19:14:26  Vis profil
Hei!

For det første har jeg slettet begge debattene "Spoff og Robert, er dere der??" og "Har snakket med Robert" fordi de fra utsiden blir sett på som personangrep.

Så skal jeg svare på spørsmålene som Lopke stilte, og som mulig "nordlendingen" svarte både for frekt og krast på. Det beklager jeg.

"Nå klarer jeg ikke å la være, de fleste vet jo at det er Robert og deg som er ansvarlige for Hestemarked. Derfor tillater jeg meg til å skrive direkte til dere her på MIX."

Ja, jeg er ansvarlig for hele Hestemarked.no, men har mange andre funksjoner enn å følge detaljert med på MIX. Men nå har jeg opprettet dette "hjørne" som jeg skal gå innom flere ganger i uken for å svare på spørsmål. Hvor ofte Spoff er innom MIX kan jeg dessverre ikke uttale meg om, men vet at hun bruker mye tid på både jobb, fritid og familie utenom Hestemarked.no.

"Nå hoper det seg opp med spørsmål om hvorfor ingenting virker.. Likevel glimrer dere med deres fravær når det blir stilt direkte spørsmål til hvordan tingene foregår på HM.
Jeg synes det er litt dårlig "forumskikk" av dere å ignorere spørsmål fra brukere. Det har vært adskillige tråder i det siste om både MIX og HM, og ting som ikke funket."

Jeg har prøvd å skrive litt om hvordan Hestemarked.no fungerer her: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=16102
Håper det svarer på spørsmålet.

"Det jeg stiller meg litt uforstående til er da, hvorfor dere er på banen på et blunk og sensurer når det blir skrevet ting (ja vi vet jo alle hva de emnene handler om, så ikke noen grunn til å bore i det mer) som ikke passer HM blir diskutert her..
Hvorfor sletter dere tråder UTEN noen som helst forklaring??"

Svaret på dette finner du i mitt innlegg her: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=16095

"Og hvorfor skal folk stille spørsmål 10 ganger om det ble folk på pizzakvelden osv?"

Hvorfor kan jeg dessverre ikke svare på. Men jeg kan vel tenke meg at årsaken kan være at spørsmålet enten er stilt til brukere som ikke vet svaret, eller at de som vet svaret ikke har sett spørsmålet eller ikke har svart. De som ikke møtte opp bør absolutt være med neste gang vi blir en gjeng som går ut for en hyggelig prat og grilling/pizza. Vet at Lopke holder på å arrangere treff under Oslo Horse Show, kjempebra!

"Hvorfor er serveren til HM altid nede??
Hvorfor skjer dette som regel i helgene??"
Og hvorfor gir dere ikke beskjed når det er MANGE tråder om at ting ikke funker og folk tigger og ber om en forklaring på hvorfor ting er som de er??"

Den er vel ikke alltid nede, men det forundrer meg litt at det som regel skjer i helgene, da det er færre besøkende i helgene enn ellers i uken. Derfor skulle det ha vært mindre tregheter i helgene. Men mulig at de brukerene som er på i helgene bruker mer ressurser med å laste opp flere bilder og surfer mer på sidene.
Se dette innlegget for mer info: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=16102

"Når flere flytter forum til f.eks EO eller Hest.no eller andre steder fordi tingene er enten supertreige eller ikke fungerer, tar dere ikke dette litt alvorlig da??"

Jo, vi tar det alvorlig; derfor har vi bestilt større linje og jakter på nye servere. Ellers ut i fra ressursene vi har til rådighet føler jeg at systemet generelt er tilfredstillende.

Mvh Robert
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.