hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - pappa har bursdag! hva kjøpe?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 pappa har bursdag! hva kjøpe?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ann-elen

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  17:20:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
no har pappa bursdag og jeg er helt tom for gave ideer! han er en typisk pappa som sier: jeg trenger ingenting jeg.
åå, men han må jo få noe! har liksom allti gitt han slips og skjorte å sånt, men det må jo være kjedelig å få det hele tiden å! noen som har ideer om hva jeg kan kjøpe/lage?han har ikke noen spesielle interesser elr noen favoritter=/

DeeDee

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  17:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm...spørs litt hvilken type mann han er..min far er en skikkelig handyman,som arbeider i nordsjøen,dykker,mekker på biler,snekrer,jakter på hjort og elg osv.
han blir hvertfall glad for:
*kvalitetsverktøy
*funksjonelle klær(ull osv)
*cd med favorittmusikktype

sikkert mye mer oxo men kommer ik på i farten.
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  17:47:14  Vis profil  Svar med kopi av melding

pappan min er skikkeli vanskelig å finne gave til! han jobber i nordsjøen, jobber i garasjen, liker motorsykler. men han har liksom alt:P
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  18:34:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Min pappa har også det meste, men plukker opp småting som han sier han skal skaffe seg. Til jul ga jeg han et nytt patronbelte i lær da han hadde mistet sitt. Han hadde nylig bursdag, så nå fikk han en sånn rompetaske med vannflaskebeholder. Da han går mye turer var det noe han trengte til å ha telefon og tobakk, nøkkler o.l i.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 22/08/2006 :  18:45:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
På Body Shop har de fått en kjempegod ny serie for menn med en barberkrem som lukter kjempegodt og er mild og god for huden, de har også deodorant og dusjsåpe i samme "serien"..

Kjøpte det til både samboeren min på 40 og broren min på 23, og begge er kjempefornøyde! Har blitt hekta på denne barberkremen begge to..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  18:59:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
åå! ønske at body shop var her å!! Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  21:26:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
en skikkelig massasje time,, eller en koslig kveld på resturant.. og du spanderer selvsakt..

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 22/08/2006 :  21:47:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, dette er alltid vanskelig. Pappa hadde nylig bursdag, i år ble det bare en liten gave siden han har "alt" Kjøpte en sånn sjokolade som det står no på, f.eks. "til en spesiell" ell "verdens beste pappa" osv...
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  22:20:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Hva med superundertøy? De finnes i mange friske farger nå og fås kjøpt i sportsforretninger, feks devold eller bavac. Det vil nok "varme" hjertet hans eller hur?
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.91 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.