hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spørsmål: Kaoset her på HM
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Spørsmål: Kaoset her på HM
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 22/08/2006 :  08:15:44  Vis profil
Til Robert.

Jeg tror ingen her på MIX har problemer med å fortså at enkelte ting som blir postet ikke blir godtatt, det er vanlig forumskikk og ikke noe ukjent fenomen. Det gjelder ikke bare disse sidene, men alle forum.

Det jeg tror de fleste av oss har problemer med, er rett og slett tråder som blir slettet uten noen form for beskjed i etterkant. De forsvinner helt plutselig.

Jeg har foreslått det før - men selvfølgelig ikke fått noen kommentar fra dere på det - om at kanskje dere kunne legge igjen en beskjed når tråder blir slettet. Som f eks noe så enkelt som: "Denne tråden er slettet grunnet uakseptabelt innhold".

Kommunikasjon er det viktigste vi har, for å forstå og bli forstått. Stillhet er ingen måte å drive et forum på. Tilbakemeldinger til oss brukere er viktig, og det synes jeg dere kan ta selvkritikk på og bli bedre på.

Når dere legger ned serveren for vedlikehold eller hva det nå er dere driver med, så går det også an å legge igjen en melding til oss brukere - i forkant. Da vet vi hva som skjer, og vi vil innfinne oss med det. Men når forumet plutselig blir borte ender det i frustrasjon, gretne brukere og dårlig innstilling til HM.

Det koster så lite å informere, og blir dere flinkere til det vil det også være lettere for oss brukere å forstå dere.

Redigert av - nn den 22/08/2006 08:17:37

robert

» VIP

Innlegg: 148

Skrevet - 22/08/2006 :  12:15:12  Vis profil
Heisann!

Hvorfor tråder kan bli slettet uten noen form for beskjed kan være når tråden begynner å gå i feil retning, og vi ikke rekker å slette de siste innleggende tidsnok før tråden får for stor oppmerksomhet.

Ja, vi tar selvkritikk på kommunikasjon fra oss, derfor har vi opprettet denne tråden hvor dere kan få svar fra oss på spørsmål, og at våre moderatorer skal bli flinkere til å avslutte eller rette opp i debattene istedenfor å slette dem direkte. Håper dette kan hjelpe på kommunikasjonen.. :o)

Når det gjelder tregheter og nedetid har jeg prøvd å forklare dette her: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=16102


Mvh Robert
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Emne låst
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.