hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lage bilder av Bilder=P
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Lage bilder av Bilder=P
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Gomp1

» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  20:24:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser det er enkelte her som lager kjempe flotte bilder av bilder de har av hestene sinde, det er et stooort bilde, med mange hestebilder i et om du skjønner med masse pynt, tekst osv..

Hvilke program buker dere for å lage slike bilder???

alexax

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  20:35:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Jeg bruker ihvertfall Adobe Photoshop 7.0. Men jeg lurer og på HVORDAN folk her får til å få det så bra? Jeg klarer det ikke
Solen har värmt oss,
men när den går ner
behöver jag värmen du ger..
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 21/08/2006 :  21:07:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Det ligger et slikt emne på "Mellom himmel og jord".

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

+Flox+

» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  22:02:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker Paint shop pro.. Kan laste trailer her:

http://groups.msn.com/xxmakerxx/makerprogram.msnw
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  10:20:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
alexax: Me too! Skjønner ikke bæret av det teite programet! I hvertfall ikke dette med layers! Får til å fikse på bildene og sånt, men ikke legge de oppå hverandre...sukk..
Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  14:35:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Bruker Photoshop CS2 jeg... Syns det er kjempelett=) Vel, i begynnelsen var ting litt forvirrende, men etter som jeg lærte det (går på mediaskole, fordel det:), fant jeg mer og mer utav ting og fikk forståelse for hvordan ting som feks layers funker...
Det er dog et ganske "innviklet" (ikke negativt, men kanskje vanskelig for nybegynner) program, er tross alt dette programmet "proffer" (de som er utdannet innen mediadesign feks) bruker. Alt er nemlig mulig i Photoshop (har til nå ikke komt på en eneste ting som ikke er mulig innen bilder;) ) Man kan se på nesten ethvert ukeblad, filmplakat osv at Photoshop er brukt;)

Dette med layers er litt vanskelig å forklare skriftlig, lettere og vise og øve seg i praksis. Vet ikke hva du syns er vanskelig og uforstående med det...
Kan prøve og forklare noe i alle fall:) :
For å finne ut hva som ligger i hvilket lag, kan du trykke på øyet til venstre for layeret. Da forsvinner det layeret ut av synet. Trykk på øyet igjen og det kommer tilbake;) Da får en en oversikt over hva som ligger i hvilket layer. Når en først har kontroll på layerne, kan en ta for seg et og et lag og gjøre det man ønsker.
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  18:34:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
men hvordan får man layerne til å være oppå hverandre?

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  19:15:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Woooho *Applaus*
med min dumme IQ og "slemme" data klarte vi faktisk å installere Paint Shop Pro 8

øøøh, kjenner jeg meg sjøl rett har jeg vel klart å installere den gamleste eller vanskligste???

I så fall jeg har en begynnelse
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.