hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nyttårsaften - bra tiltak!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Nyttårsaften - bra tiltak!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Svingen

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  21:12:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt utenom sesong, men det kan jo være greit å ta det opp nå hvis hesten din er redd for raketter. Svea Fireworks gir bort en gratis DVD med fyrverkerilyder mot at man sender inn bilde og navn, rase og alder man forsøker å hjelpe.

(Jeg har ikke testet DVDen og er ikke tilknyttet bedriften.)

http://www.sveafireworks.com/norge/2004/dyrogfyrverkeri/default.asp

Egentlig ment for hunder, men det spiller jo ingen rolle. :-D

Veni, vidi, visa...

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:26:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har i alle fall ikke DVD i stallen. Har ikke TV engang, men ellers hadde det vært litt artig å teste ut, men tror neppe jeg hadde gjort det.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:19:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Det hadde jeg! *om jeg hadde hatt et dyr med rakket problemer* feks. klikketrent e.l. Her kan man jo sakte og sikkert venne dyrene til lyden av raketter - det er jo helt umulig å gjøre på selve nyttårsaften
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Svingen

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  23:05:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis man har PC så er det vel ganske enkelt å kopiere lyden over på en CD, eller evt. spille over til kassett? Mange som har radio (med CD eller kassettspiller) i stallen.

Uansett, man må jo starte med å spille av med veldig lav lyd, for så å øke volumet veldig gradvis.

Veni, vidi, visa... Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:12:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg har både tv og dvdspiller i stallen:P
men alikevel..de er ikke så redde det virker det som uansett..matvrak begge to,så bare døtte inn litt ekstra.
men ærlig talt,hvor høl i hue er det å lage bursdagen til alle hester på dems verste dag ever i året???

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.