hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem trener du får?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Hvem trener du får?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  13:32:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hvem trener du sprang får og hva er postivt/negativt med h*n.

Trener får Solveig Karstensen. Hanniball sin gamle trener. Vet ikke så mye om henne enda siden jeg bare har trent 2 ganger med henne. Men hun er i allefall veldig flink! Hun får oss til og tenke selv. Veldig flink med hester. Ser mye på sitsen min. Er opptatt av at man ikke skal gå får fort frem.

Kommer ikke på mer i farta

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  15:53:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Nå rir jeg for Frank Robert Paulsen i sprang;) Skal KANSKJE begynne å ri for Marianne Sundal i dressur, spørs litt om jeg får plass og sånt xD Har ridd for Line Rasmussen, Dorthe Tvengsberg Moe, noen ganger for Ulf StoremarkxD Alle var fliinke<3
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  17:25:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir for Frank i sprang jeg også. Kjempeflink! Også rir jeg for Hilde Simonsen i dressur. Kjempedyktig, underviser på en helt annen måte enn andre dressurlærere jeg har ridd for før. Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  23:36:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
rir for terje olsen nalum, beste treneren jeg noen gang har hatt! i sprang;) utrolig flink;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  00:06:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Tiden på rideskoletiden red jeg mest for James Baker.
Trente noen hester for Geir Jensen tidligere, så red på privat timene hans også.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:29:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Nå trener jeg for Kari-Anne Jakobsen (startet EM bl.a. som ponnirytter både sprang og dressur, vært i "det rette miljøet med de rette folka" i tyskland og slik og trent hester osv)
Hun er veldig flink med hestene, etter en time med henne har du en hest som går mye bedre=) Alle i stallen som har ridd for henne, merker utrolig forskjell. Jeg også, før var Cheri ganske frekk og hadde ikke så mye respekt for meg, men etter at Kari-Anne satt seg oppå og red (rir alltid elevenes hester) og etterpå lærte meg å sette henne på plass, er Cheri blitt en helt annen hest=) Både i dressuren, sprangen og ikke minst på bakken/i boksen. Hun har liksom falt til ro med at jeg er sjefen! Hun er ganske streng, ikke redd for å ta i hesten og vise hvem som er sjefen. Det jeg lærer er utrolig virkningsfullt. Trener både sprang og dressur for henne. Det at hun rir Cheri og før timen iblant er kjempepositivt for både meg og Cheri.
Hun tar tak i problemene, ber meg ikke kjøpe ny hest om den stopper og ting ikke fungerer, men finner grunnen (i dette tilfellet respekt-problemet, noe som allerede begynte i boksen). En ponni hun trener, gikk LB i sommer og folk mente den hadde ikke kapasitet for mer. Nå startet den NM;)
Til høsten/vinteren (trenger ridehus da:p) tenkte jeg å beg. å trene på Soma for Mikael Kolding, men det er ikke bestemt enda.

Fra da jeg fikk Cheri (tja, rundt mars i år) til før sommeren nå red jeg for Geir Jensen på Rogaland. I begynnelsen funket det greit, men etterhvert som det ble litt problemer lærte jeg ikke særlig hvordan jeg skulle håndtere disse (kronglete setning). Men for all del, det var gøy og ri der og sånn altså;)

Tror ikke jeg skal si noe negativt om noen av de jeg har ridd for, å henge ut folk på nettet har aldri vært lurt;) Har masse mer å fortelle og sånn, men tror jeg skal slutte av her;)

Redigert av - Svalgårds-Cheri den 20/08/2006 01:38:17 Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  08:15:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Før trente jeg for Solveig Karstensen,som Sabrina nevnte.Nå,sår hesten min blir frisk igjen,skal jeg begynne å trene for Terje Olsen Nalum!=D Hørt veldig mye possitivt om han!
Jeg har også trent for Tommy Lundby.
Både Solveig Og Tommy er fantastiske trenere!!Håper jeg kommer til å trives med Terje også!

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 20/08/2006 :  14:45:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
rir for sindre ratvik i hovedsak sprang men også noe dressur. Har ridd for han i litt over 1år, og vi har kommet utrolig mye lenger på det året enn jeg hadde trodd...veldig fornøyd med han som trener ja ;) hehe...
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  15:05:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir for Arild Sivertsen, Katrine Hårstad og Anki Syvertsen (svensk) i sprang (og dressur). Satser ikke på dressuren, men har tilbud om å ri til Ole Linnet, Louise Almlund (om det er plass) og Marianne Nielsen. Kan også ri for Tommy Lundby, men er ikke om å gjøre å ha for mange trenere!

Er iallefall kjempe fornøyd med mine "hovedtrenere", Arild og Katrine:)Har ridd for de i ca 10 år.

Hege
Redigert av - Hege J den 20/08/2006 15:06:33 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  17:42:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg rir ikke mye sprang, men jeg har vært med på et par sprangtreninger + noen småtreninger. Da rir jeg for Linda Demirtok Tjällden, kjempeflink! Og en gang var jeg med på sprangtrening for treneren til Linda, hun er svensk og heter Margrethe (eller noe), hun har hvertfall vært landslagstrener i sprang i Sverige! UTROLIG FLINK!
Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 20/08/2006 17:46:41 Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  20:39:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Jeg trener for Dag Olsen jeg. Han er utrolig flink, har lært sinnsykt mye det siste året. Grunnen til at jeg syns han er så flink, er fordi han er så engasjert. Blir med oss på alle stevner, og hjelper alle like mye samme hvor mye penger vi har.
Før trente jeg for Eirik Berentsen og Siv Gunhild Waldeland Berentsen, men de flytta til Sverige i fjor.

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Optigbørs Suzett

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  18:13:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trener for Mikael Kolind i sprang, og han trener jo også dressur / bakkearbeid. Synes han er veldig flink! Svalgårds Cheri, kjekt om du begynner å trene på soma;)
Mvh Sofie

-en virkelig god trener lytter når hesten hvisker, og hvisker selv tilbake-
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  02:43:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hei! Ja, har veldig lyst å begynne å trene på Soma. Er litt langt å reise hver uke fra Tasta, men annenhver uke eller en lignende avtale burde vel vært mulig;)
Har blitt anbefalt å ri for Mikael av mange, bl.a hun jeg rir dressur for nå, så han er nok kjempeflink.
Gå til toppen av siden

BrownStoneFlash

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  18:40:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrownStoneFlash  Svar med kopi av melding
Trener for Sindre Ratvik i sprang og noe dressur.
Veldig flink til å forklare ting er han!!
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 23/08/2006 :  11:57:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde Amund Eide som trener før,da han eide Stall Monserud i Hønefoss.Kjempeflink kar,ikke rart han er lagleder for landslaget.Nå de siste årene har jeg bare trent for en lokal trener,som jeg forøvrig er kjempefornøyd med.
Ride with the wind Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  20:25:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Håper på å få begynne for Sindre Ratvik =) Har hørt mye positivt om han så
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 23/08/2006 20:29:31 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.