hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  11:11:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som vet om noen bra rideleir de kan anbefale til neste år? Har sett på en del men vet ikke om noen andre bra også?

Så fint med noen forslag!

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  13:13:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
HAr hørt veldig mye skryt om Evas Rideskole, men det spørs vel hva du vil? sprang, dressur, begge deler, tur, feltritt, terreng osv?
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 19/08/2006 :  15:44:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes rideleiren på Hovland Ridestall er bra. Programmet er ikke helt fast liksom, så deltakerne kan få være med på å bestemme hva som skal skje i løpet av uka. Hestene de har er også fine

Gå til toppen av siden

Julie_Satelitt

Skrevet - 19/08/2006 :  16:51:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kirksæthers rideleir beste i verden;) Undervisningen der er helt topp,så virkelig å anfefale.. Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  19:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Østby ridesenter, nå har det byttet navn til Fredriksborg Hestesportsenter<3 Verdens beste sted, og helt sinnsykt fine hester og utstyr<3:D
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  20:42:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er vel spran go dressur jeg vil være med på. Men tur og da:D
Fint mde link viss stedet har hjemmeside
Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:20:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Målselv turhestsenter, om du liker tur, og litt baneridning :)

Og spøkelseshistorie ikke minst xD

Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  17:04:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Hei
Viss du liker tur og islandshester, vet jeg et rå bra sted!!
Os i østredalen... alltså i hedemark;)
Er utrolig fint der, vi bor på en seter og er 4-5 på gruppa:) supre hester har de åsså..!!
var der i år og har tenkt meg dit neste år også:)
www.osturridning.no er nett siden dems;)
Lykke til da:)

-Kaja-

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 22/08/2006 :  20:49:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.hovland-ridestall.no

Gå til toppen av siden

Jessicaa

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  19:23:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJessicaa  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJessicaa  Svar med kopi av melding
Jeg vil anbefale Atlungstad ridesenter i Hamar på det aller sterkeste. de har desverre ikke noen hjemmeside (som jeg har funnet ihvertfall), men venninna mi og jeg dro opp dit etter å ha sett annonsen i ett eller annet hesteblad
uansett, vi kom opp til et nydelig stallbygg, stort ridehus, dressurbane +++ utrolig flink instruktør, _flinke_ skolehester som går høye klasser i både sprang og dressur og god mat! det var en helt fantastisk uke, og vi skal SÅ dit en gang til!

Fjordingen og jeg er ganske like. Vi er blakke begge to. høhø. Gå til toppen av siden

Eliss

» VIP

Skrevet - 26/08/2006 :  10:56:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Valum hestesportsenter i Skogn. Ufattelig fin plass, med flinke folk! De har mange superfine hester som trives, og de behandler oss kjempebra. Super mat. ;) Rommene er helt konge :0 egen dusj og bad på hvert rom.. Gå til toppen av siden

Love_Mario

Skrevet - 28/08/2006 :  19:15:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
LefdalsRideskole =D
Vært der tre ganger og er like fornøyd..
Hørt masse om stedet,me jeg liker meg veldig godt der.
Skal tilbake på weekendkurs og annen rideleir til neste år!
Vært og besøke.

Mario,deg og meg for alltid<3 Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 29/08/2006 :  23:09:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja..kommer litt an på hva du vil og hvor i landet, men..

Grorud Gård, topp sted med gode ponnier og hester, flinke instruktører og bra turer. Veldig koselig sted.

Rauland; Fantastisk de gangene jeg har vært der, dyktige ridelærere, supre hester og feltritt :-)

Rauland er dit jeg dro etterhvert som jeg ble eldre og jeg får utrolig mye ut av timene der. Har vel og merke kun ridd for Malvin som drev stedet før og nå er pensjonist og Sigrid Rui som nå er på Epona, men jeg er sikker på at Malvin har sørget for at de nye jentene var flinke!
Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  10:53:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Stall Klopp Galopp (Langklopp) i Trøndela er en super rideleir! Veldig alsidig, dressur og sprang timer, gjeste instruktør (Louise Almlund!) og fantastiske turer i flott fjelltereng! Badeturer og turer opp i de to galoppbakkene og terrengløypa hører også med! Verdens kosligste plass!

www.langklopp.com
www.langklopp.moo.no

R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Xxjulie

» VIP

Skrevet - 30/08/2006 :  19:02:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kommer mye ann på hva du ønsker ja, og hvor langt unna du akn dra..

Skal du på rideleir i østlandet og du vil tenke på dressur, så annbefaler jeg Marits Rideskole på det sterkeste (www.maritsriedskole.no ellers står det en del som er oppdatert på www.horsepower123.piczo.com)
Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  14:37:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
verdens ende=D www.stallverden.no
Henriette=) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.