hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hester du drømmer om og eie:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hester du drømmer om og eie:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  01:55:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvor gammel er spurven, hvem eier han osv?

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Sparrow er vel 12 iår tror jeg.. Blanding av Connemara og Fullblods. Det er Valstad Gård som eier han. Kjenner du han?
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  08:51:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hatting Lenette, ponnien jeg var hestepasser for før som er 21 år nå<3 Beste ponnien på jord!

Opprinnelig postet av

Næmmen Lenette jo!
Den red jeg litt på i sin tid.Tenk at hun er blitt 21...var ei på stallen som eide henne,kjøpte henne av Birgit og dette her var i...89-90...Hun var jo så himla søt også sånn en artig liten sak å hoppe med...fine ponnien.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 19/08/2006 :  10:26:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Først og fremst Samurai. En kjempefin Oldenburger som har startet 130. Kapasitet får mer (tror jeg) Han er x ridelæreren min sin gamle hest. Han er bare sååå fin!

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Sam er forresten boksnabo til Ranissimo

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  10:58:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Har drømmehesten nå jeg.Men eng gang må jeg jo ha ny.Jeg er ikke sikker på hvem jeg vil ha jeg.Men den burde ikke være mindre enn 1.68,være glad i å gå på bakken,eller glad i å arbeide generelt.Den må være fremover på hinder.vil heller holde litt enn å sitte å trøkke.Også må den ha god kapasitet!Ikke nødvendigvis ha gått så stort,men være stevne vant.
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  11:08:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
MonCherie: På venstre eller høyre side? Vær gang jeg stikker innom den stallen må jeg hilse på Sam! Men ikke klappe han får det er ikke lov
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  11:44:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Opprinnelig postet av

[/quote]

Næmmen Lenette jo!
Den red jeg litt på i sin tid.Tenk at hun er blitt 21...var ei på stallen som eide henne,kjøpte henne av Birgit og dette her var i...89-90...Hun var jo så himla søt også sånn en artig liten sak å hoppe med...fine ponnien.

Opprinnelig postet av Kurre

[/quote]

Hehe, så morsomt! Det eneste jeg vet om hun er at hun har NM & Nordisk Gull m. Line Raaholt. Vet du som det stemmer?
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 19/08/2006 :  12:06:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MonCherie: På venstre eller høyre side? Vær gang jeg stikker innom den stallen må jeg hilse på Sam! Men ikke klappe han får det er ikke lov

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Hehe, Esel står til venstre for Sam. Helt på enden.

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  14:36:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hvor gammel er spurven, hvem eier han osv?

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Sparrow er vel 12 iår tror jeg.. Blanding av Connemara og Fullblods. Det er Valstad Gård som eier han. Kjenner du han?

Opprinnelig postet av

Nope kan ikke være samme hesten. Når jeg tenker meg om ville den "spurven" som jeg kjente vært godt over tyve år

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  14:46:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av

Næmmen Lenette jo!

Opprinnelig postet av Kurre

[/quote]

Hehe, så morsomt! Det eneste jeg vet om hun er at hun har NM & Nordisk Gull m. Line Raaholt. Vet du som det stemmer?

Opprinnelig postet av

[/quote]

Det stemmer nok det ja.
Husker ikke hvem som kjøpte henne av Monika,men hun ble solgt omkring 91 tror jeg...mulig 92.
Birgit hadde broren hennes også i rideskolen.Hatting Kasper.
Litt spedere type ikke samme kapasiteten,men fin fin ponni det også.

Lenette var et sjarmtroll...også spiste hun Pizza...og brød med skinke...(Monika delte gjerne matpakke med ponnien sin) også ble hun lett fet...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  14:49:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
eier ingen hest så en hvilken som helst supersnill og søt hest som kunne hoppe bra ville vært drømmehesten min:)

hvis jeg bare tenker på utseende hadde det jo vært kult å eie denne:

(stjal bildet fra en annen tråd)

...:: ::..
Redigert av - Elenion den 19/08/2006 14:50:08 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  16:30:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg kunne tenkt meg å eid Aromayo igjen.. (Jeg måtte desverre selge han tidligere pga. økonomisk krise...) :(... Han var det mest spesielle hesten jeg noensinne har eid og vært borti..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:11:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Er kjempefornøyde med den hesten jeg har nå, både personligheten og ridemessig. Hopper bra, går bra dressur osv... Det jeg vil ha med andre ord=)
Men hadde gjort hva som helst for å fått tilbake Diamond, som dessverre er død nå:'( Eide han i nesten 5 år, til mars/april i år, da skaden skjedde. Vil så gjerne få han tilbake, men det er umulig:'(

Ellers hadde jo det vært gøy å eid en hel sprangstall med tja, 5-6, knallgode hester som går WC sprang liksom:p hehe, hadde ikke takket nei til det;)

Men som sagt er vel drømmehesten Cheri, hadde ikke kjøpt henne hvis ikke:p
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  11:26:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Nå drømmer jeg bare om å eie Windy, nå som jeg vet hun skal bort...='( Drømmeponnien min for alltid<3<3
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 20/08/2006 :  15:12:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Altså, nå eier jo jeg drømmehesten, men hvis det var en annen hest jeg kunne fått så hadde det blitt en Russisk Trakehnervallak som står på stallen. Han heter Erikes Witas og er dressurhest. Har vel vært ute å startet Prix St. Georg tror jeg. Utrolig maffig, muskuløs og lekker herre! Veldig sterk personlighet og veldig ¨meg¨ hest. Massemasse schwung og karakter. Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 20/08/2006 :  16:18:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Den eneste hesten jeg vil ha er Mewton. En veldig-veldig-veldig-veldig fin hest. Verdens søteste <3

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.