hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hester du drømmer om og eie:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hester du drømmer om og eie:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  12:06:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hvilke hester kunne du ønske du eide? Her er den ingen grenser
Nå har jeg jo verdens beste ponni fra før av, men det er jo lov og ha noen til.

Først og fremst Samurai. En kjempefin Oldenburger som har startet 130. Kapasitet får mer (tror jeg) Han er x ridelæreren min sin gamle hest. Han er bare sååå fin!

Også Polo. Har ikke sett han så mye men digger han får det. Det er den nye treneren min sin salgshest. Han er 5 år. Han er fra Litauen. Startet 120 der, startet 110 her. Har blitt heeelt forelska

Aberaeron Idris. Faren til Roxanne. Han er jo bare dig Nydelig hingst. Han må jo være perfekt! Han er i allefall nydelig og se på!

Kunne sikkert tatt 1000 hester, men begynner med de jeg

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  12:15:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kunne tenkt meg å eid en flott fjordhingst, premiert. Er mange å velge imellom, men kanskje Hjellar. Ellers drømmer jeg om en finfin rødblakk 1.pr. fjordhoppe med topp stamme, men hun har jeg ikke funnet ennå.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  12:25:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kunne tegnt med å eid Frigge, som jeg hadde på for i 3 år=)
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  12:59:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Bare min egne kjære Kenzo, som jeg er så heldig å eie fra før Han er alt jeg kan ønske meg!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:00:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg kunne tenkt meg å eie Bork Rigel!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:05:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne tenkt meg å eie en avlsgodkjent frieserhingst uansett hvem det måtte være..
Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:32:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
åhh, mange hester jeg gjerne ville eid ((:
Gjerne en P.R.E. hingst fra stutteriet til Samuel Lopez Ortiz, som er ferdig med sin Alta escuela-utdannelse.
Eller aller helst en P.R.E. hoppe av topp kvalitet (fra samme stutteri)!
Ellers så eier jeg jo egentlig drømmehestene mine, Infante og Estupendo

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:50:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg må forresten få legge til at jeg gjerne kunne eid Potifar hvis jeg MÅ nevne noen.
Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 18/08/2006 23:14:46 Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  16:32:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Skulle bare ønske jeg fikk en hest jeg
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

alexax

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  16:56:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressealexax  Svar med kopi av melding
Skulle ønske jeg kunne eid gammelhesten min, som desverre er død nå. Hun skulle jeg gjerne ha eid igjen. Verdens beste New Forest. Bilder på vip'en min
Solen har värmt oss,
men när den går ner
behöver jag värmen du ger..
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/08/2006 :  17:11:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare jeg som ikke ønsker noe mer enn hva jeg har? Hva skal jeg med en topp dressur eller spranghest? Eller en kåret hingst? Kjøpte det jeg ville ha, hadde jeg villet ha noe annet hadde jeg kjøpt noe annet! Jo Ingvild og Kenzo vist =)

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  17:22:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bare jeg som ikke ønsker noe mer enn hva jeg har?

Opprinnelig postet av TORHILD

Jeg ønsker vel heller ikke no mer enn det jeg har
Jeg har i mine øyne fire av verdens beste og vakreste hester.

Men drømmen har alltid vært en svart Helegyptisk Araberhingst, men om jeg skulle kjøpt det måtte jeg solgt unna et par av hestene mine, og det vil jeg ikke.
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  17:56:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg vil ha Jivi jeg! Og ingen andre.. eller, føllet hennes...:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

CarpeNox
» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:02:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kairo om fem år, ferdig innridd og innkjørt og på god vei til å bli vaksen og stabil.
med litt kunnskap om akademisk ridekunst og barokk samt eindel starta i kjørestevner..
Kåra og stabil avlshingst med avkomm å vise til...

*drømme*

PS.
han må gjene ha 5 mill. og ny stall full av topp avls og bruksdyr samt eit tilhørande victoriansk hus med god oversikt over stall anlegget og:-D

Det e lov å tenke sej litt om til tider. Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:47:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Orlando, 3 år gammel varmblodsvallak. E. Björsells Briar, U. Lt. Labrina (altså, UE. Löytnantshjärta). Kroppen til pappa og fargen til mamma *sikle*. Mamma ble beste gangartshest på treårstesten, og pappa har så lekkert trav at jeg nesten dåner hver gang jeg ser han.

Ærlig og redelig stjålet fra eiers VIP
Seeee på skjønnheten da.

Mvh Tone Kristin

Redigert av - ToneKristin den 18/08/2006 19:50:09 Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 18/08/2006 :  20:13:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bare jeg som ikke ønsker noe mer enn hva jeg har? Hva skal jeg med en topp dressur eller spranghest? Eller en kåret hingst? Kjøpte det jeg ville ha, hadde jeg villet ha noe annet hadde jeg kjøpt noe annet! Jo Ingvild og Kenzo vist =)

Samme her. En topp konkurranse hest hadde bare gitt meg et stress å holde ved like, samme med en avlshingst. Etter å ha vert hos flere hingste holdere med hoppene mine i sommer, har jeg innsett at hingst ikke er noe for meg.
Ellers er jeg meget fornøyd med det jeg har. Araber og lipizzaner var jo drømmehestene over alle når jeg var liten og nå har jeg en av vær.
Men jeg kunne godt jeg tenke meg en elegant fullblods hoppe til avl, ser for meg en høy mørk en. Noen som vet om en som skal selges til våren?
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.