hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideskole/kurs for voksne i Trondheim?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideskole/kurs for voksne i Trondheim?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-madeira-

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  18:25:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg lurer på å begynne å ri på kurs igjen, da det er *kremt* noen år siden sist. Men jeg vil helst ikke ri sammen med 12-åringer, så noe for de litt eldre hadde vært supert! (Jeg er 20 år). Jeg har ridd "hele livet", men har hatt en god del opphold i ridningen de siste årene, og mye er glemt.. Vet ikke helt hvilket nivå jeg ligger på nå, men jeg er nok ingen nybegynner. Har mest lyst å bare "lære" å ri igjen, gjerne litt dressur. Så.. Noen som har noen forslag til meg? Jeg vet av de fleste ridesenterene her omkring, men jeg vil gjerne høre anbefalninger fra folk som har erfaringer fra det aktuelle stedet.
-Madeira-

Kaja.

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  17:07:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Hei Du:)

Reppe rideskole på ranheim er veldig bra:)
finnes voksen kurs der;)
Veldig fine og rolige hester er det..
rir ikke der lenger nå men har ridd dær i 1 og et halvt år der tilsammen:)
Anbefales:)

-KajaHelen-

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  19:37:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hårstad Hestesenter har flere voksenkurs, jeg går på et av dem:) Både Katrine Hårstad og Eva Sivertsen er flinke instruktører og har mye erfaring både med undervisning, kokurranser og håndtering av hester. Begge er utdannet sentrert trenere (Katrine nivå 2, Eva nivå 1).

Du kan velge mellom "blandet" kurs (både sprang og dressur) og rene dressur og sprangkurs. Hestene er av alle størrelser og nivå, og stødige å ri på. Veldig positive og godt utdannede hester! Nr til Hårstad er 72558840 og 91174062.

Hege Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  21:04:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Torp Ridesenter:) Har ridd der 1,5 år på dressurkurs for voksne. Veldig trivelig instruktør. Se www.torp-ridesenter.no
Mvh Christine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.