hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dere som jobber i stall....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Dere som jobber i stall....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  12:00:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere som er ansatt og jobber i stall/ridesenter, hvor mye betaler dere for å ha hesten der? Får dere dekket alle utgiftene? Bare boksen? Ingenting???

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  13:41:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis jeg hadde hatt med hest her jeg har jobbet i sommer hadde jeg ikke betalt noen ting... Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  14:09:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Jeg hadde det sånn en sommer at de fikk låne hesten to dager i uken, da fikk jeg høy og stall pluss flis. Grei ordning! men de fleste steder pleier å ha det billig når du jobber der. men kommer vel litt ann på hva hesten din spiser, skal du ha dyrt oppdretts for som koster skjorta inngår nok ikke dette i prisen osv. det vanligste man får dekket er Stall,strøm,vann,flis og høy tror jeg
sooove ja takk Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  15:03:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Jobbet tidligere ved RORK.
Var det å ta skolestallen

Ved annen hver helg: Gratis Stallleie
Ved Kveldsfôring i ukedagene: Gratis fôr/flis

Så det går vel opp imot rundt 3.000,- dette betalte jeg vertfall ved boks inkl. fôr/flis etc utenom - før jeg begynte å jobbe der.

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  21:00:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får 2 stallplasser(alt inkl.)+en del penger i tillegg, ca 5000kr pr mnd.
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Anne-Marthe

Skrevet - 15/08/2006 :  21:05:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får gratis stallplass til hesten min + føll, inkl. høy, flis, og kraftfor, + lønn... og instruksjon:) Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  09:22:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den siste plassen jeg jobbet på hadde vi flg regelverk:

Alt vi brukte av tid skulle skrives opp (feks: Kosting stallgang 15 min,Børsting skolehester 1 time..etc) slik at arb giver kunne se hva vi egentlig brukte tiden på og om det vi gjorde var "godkjente" oppgaver eller slikt som vi ikke skulle få betalt for.

Deretter ble lønn utarbeidet etter disse listene,levert inn en gang pr uke.

Lønn var...90 kr pr time om ikke jeg husker feil,før skatt.

Du fikk også 2 timer undervisning pr uke (Men her skal det innrømmes at det hendte nok vi kunne få mer,absolutt!)
Hest betalte vi fullt for.
3400 pr mnd men en gang så fikk jeg en markkur....
Det var ikke bolig på stedet,og om man skulle ha mer enn 5 kg høy eller X liter kraftfor pr dag,kostet dette ekstra.

"Flat" lønn,dvs samme om du jobbet Søndager eller andre helligdager,kveld,samme om du underviste eller måket møkk.

Kan ikke SKJØNNE hvorfor folk ikke vil satse på å jobbe på ridesenter?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  20:11:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oiiii.... da har til og med jeg det bedre!!! Jeg har 114,- timen, og noe overtid om jeg må jobbe lørdager (søndager jobber jeg aldri). Fast timeantall jeg jobber pr dag, men det er ingen som "overvåker" meg, så om jeg bruker ti minutter på å slippe ut/ta inn min egen hest, hjelpe en venninne litt etc. så blir det ikke bråk. MEN jeg synes det er litt urettferdig at jeg må betale full oppstallingspris, jeg har tross alt mer eller mindre jobbet her i 14 år!!! Alle andre staller i distriktet får personen som er ansatt gratis oppstalling.
Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  21:12:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får gratis stallplass til en hest ink alt (verdi ca.4175kr), gratis leilighet ink strøm og gratis trening en dressur og en sprang+ 8000 kr i lønn! jobber da mandag-fredag+en helg i mnd! veldig førnøyd med det!!! Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  01:48:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får gratis stallplass til mine to hester, leilighet med strøm og alt av hvitevarer og undervisning så mye jeg har tid til...Pluss lærlingelønn som er på 5000 i måneden. Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  14:37:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 2100 for leilighet på stedet (strøm og møbler inkl.) og stallplass til min hest.. Alt hører da med i prisen, utslipp\innslipp, møkking tre ganger daglig, flis, for osv. får da oxo i tilleg en ridetime pr. dag pluss ekstra timer hvis jg orker:P Kan oxo ri så mye vi orker stortsett i helgene.. Og da i tillegg lærlinglønn og stipend.. veldig fornøyd jeg=)

mvh ronja&connie
Gå til toppen av siden

Susannnnn

Skrevet - 24/08/2006 :  00:06:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når man jobber på stall, syntes jeg det er obligatorisk å få gratis stallplass.
Men når man tenker "fornuftig" på saken, så "tjener" man jo 3-4000 bare på dette, og kan da egentlig ikke regne med mer enn 4-5000 i tillegg - syns nå jeg.
Men på en annen side igjen, skulle det bare mangle at man fikk litt under eller normal betaling og stallplass i tillegg.

Om noen vet om ledig jobb i Oslo området, ta kontakt!
Eventuelt, hvor jobber DERE? Hva er deres erfaringer og lønn?
Gå til toppen av siden

vivian_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  14:24:09  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hei! jeg har jobbet på ulike steder og har både hatt gratis stallplass og betalt 1/2pris andre plasser.
mvh. vivian_

vivian J. S. Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  22:53:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Jeg må betale full pris selv om jeg er "fast" ansatt (30 timer pr mnd).
Det fordi hesten er helt privat. Hadde hun blitt brukt til gården sin fordel, hadde det nok blitt billigere. Men har jo andre fordeler da.
Sånn som billigere veterinær, hovslager osv.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 09/09/2006 :  21:53:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler full pris for min. Jobber fulltid, men får skoing gratis. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.