hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hard satsing fra Eurosport
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Hard satsing fra Eurosport
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LinnMerethe

Skrevet - 14/08/2006 :  22:13:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
"For de som er opptatt av ridesport kommer Eurosports fremtidige sendinger som sendt fra himmelen. Heidi Skar vil som en start være vertinne og kommentator for Eurosports sendinger under World Equestrian Games i Aachen som starter 20. august.
18 timer sending

Heidi Skar sier til hesteguiden.com at Eurosport satser knallhardt. Hun skal under hele VM sitte i Stockholm og kommentere over 18 timer med sendinger.
Det som er veldig gøy, sier Heidi Skar, er at av disse blir hele 11 timer viet dressur! For de som driver med dressur i Norge og som ikke selv kommer seg til Tyskland, må det være utrolig spennende. Vi er jo ikke akkurat bortskjemte med slikt her på berget.
Utover dressuren skal sprangkonkurransene, lagkonkurransene og feltrittet dekkes slik at med norske kommentarer blir dette det beste som kan oppdrives, sier en opprømt Heidi Skar

Åpner kontor i Norge

Heidi Skar har hatt mange roller i norsk ridesport med presse og sponsorarbeid som hovedgeskjeft. Fra nyttår vil hun konsentrere arbeidet rundt å promotere Lier Horse Show samt at hun blir sentral i Eurosports sendinger fra ridesporten.
Eurosport har allerede kontorer og slikt på plass, men personell og utstyr vil først være på plass i løpet av september måned, forteller Heidi Skar.
Vi kommer til å sende mye internasjonal ridesport hvor blant annet Samsung Nations Cup vil være sentral. World Cup sendinger blir det i fleng på kanalen, så dette blir gøy for oss som trives med sporten. Eurosports satsing vil sikkert trekke mange nye seere og skape mer interesse for sporten vår avslutter Heidi Skar på vei til redaksjonsmøte
."
(http://hesteguiden.meatmedia.no/content/view/993/57/, 14/8-06)

Jippi

Ride with the wind

MonCherie

Skrevet - 14/08/2006 :  22:27:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
JA til mer hest på TV!
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  22:36:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Jabbadabbadoooo

Skulle vel egentlig bare mangle at de sender mer av ridesporten, de sender jo alt annet også :S

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:07:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Yes, YES, YES!!!!!!!

No blei jæ glad!!

Redigert av - MajaJ den 14/08/2006 23:09:00 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:51:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ååååå

Ja til mer hest på en av de fire kanalene jeg har sier jeg bare.. Nrk1, nrk2, tv2 og tvnorge. Nrk1 sender jo sprang fra ohs, da kan de vel sende dressur og sprang fra VM vel?! De sender jo timevis med fotball, vinteridrett, friidrett, sykling, osv.. Men ridning? 1/2 time i året. Skjerpings!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne ikke vært en uke tidligere nei!! *grrrrrr* Lenge siden jeg siklet over Pessoa nå, og så dressur for en gangs skyld også!
Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  08:36:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
JAAAAA!!! Men de kunne droppet all den dressuren xP
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  09:12:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
JAAAAA!!! Men de kunne droppet all den dressuren xP

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Host host

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  09:17:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
hæh.??
Mer dressur takk!!!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  09:34:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kjempefint med så mye dressur Det blir gøy!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:00:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ååååå så glad jeg er for at jeg i et uoppmerksomt øyeblikk lot meg overtale til å gjennåpne abonementet på Canal (-: JIPPI!!!
Gleder meg... og JA takk til masse dressur, det sender de jo aldri... JABADABADUUUUUU

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:05:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor lenge varer dette?? For det er vel ikke 18 timer på en gang.. det blir vel fordelt over flere dager. Uff a mei.. jeg har ikke tilgang på Eurosport fra d. 20-28 aug.. snøfte..
og med 12 timers arbeidsdager så håper jeg de legger dette om kvelden...sent på kvelden :)
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 15/08/2006 :  10:27:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har sjekket Eurosport sine sider,og på programmet for den perioden finner jeg ikke noe dressur jeg.Bare sprang.Kanskje de kaller all hestesport for sprang,itte veit jeg.
Gikk inn her ihvertfall: www.eurosport.no

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:30:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Åjaaa, JIPPI!! Endelig mer dressur på tv =D Dette blir kjekt!! :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  18:30:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
så herlig!!! hver gang jeg er innom europsort er det fotball, fotball fotball :/
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  19:06:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke eurosport jeg. Det droppet jeg fordi jeg ikke ante at de sendte såpass med hestesport der.. Fillern!!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.