hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir for 2007
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir for 2007
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Athea & Amadeus*

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  16:28:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei!
jeg bare lurte på 2 ting;

1.om det er noen som vet om en rideleir for å kommunisere med hesten sin!eller komme nærmere hesten sin på en måte!ikke bare ri!gjøre andre ting å..

2.Jeg leter etter en rideleir som man kan ha med hesten sin på!som ikke er veldig mye baneridning, men mest tur!

har spurt og lett overalt, men finner ikke dette noen steder!
klemmer<3

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  18:23:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Vet ikke om noen rideleirer som trener på det første, siden de som kommer på rideleir sjeldent har med egen hest. Men hva med å se etter kurs?

Med tanke på rideleir som inneholder mange turer, er Langklopp Fjellgård et bra alternativ! Variert terreng. Vi drar på fjellturer, badeturer, skogsturer og småturer. Vi rir i tillegg til på bane.

Ta en titt på hjemmesiden, www.langklopp.com eller www.langklopp.moo.no .

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

trineck
» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  12:32:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidetrineck  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressetrineck  Svar med kopi av melding
Jeg har akkurat vært på rideleir på Chamoristallen i Lesja.
Der har de 3-8 deltagere, vi var 6, og en hadde med egen hest. Hun red den riktignok ikke pga hesten var der fordi den ikke trives under rytter, men den ble trent i roundpen først av eieren av stallen, og deretter overtok gradvis eieren.. Eieren var veldig fornøyd.
Hun som har stallen tilpasser nok opplegget med å komme nærmere hesten din veldig til dere. Red mye på tur, og lite i bane. Samt at når vi red i bane var det uproblematisk å be om tur i stedet, de to mest uerfarne valgte gjerne det når resten red på banen.
Trine
Gå til toppen av siden

*Athea & Amadeus*

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  21:14:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trineck; har de en hjemmeside?:) Gå til toppen av siden

kris10na

Skrevet - 19/08/2006 :  14:58:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der hvor jeg var på rideleir i år hadde alle som hadde hest med seg sin egen. Vi hadde en alvtime med privatundervisning på bane. Ellers kunne vi ri på tur, lære å fekte, akrobatikk.
Det var veldig fint!
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  14:37:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
http://www.trollspeilet.no/index2.php

Kopi av melding:
På Trollspeilet ønsker vi å ri på en slik måte at hesten har det godt og at hesten blir motivert til å yte sitt beste. Vi har som mål at ridningen skal hjelpe hesten å holde seg frisk, eller å bli frisk igjen om den har hatt skader eller andre problemer med kropp eller sinn.

Kopi av melding:
Hva kan du være med på hos oss?Hva: Ridekurs for tenkende ryttere, Ridderkurs, Ridekurs, Skreddersydde kurs

Har aldri vært der men syns det virker spennende.

Gi meg en vrengt polvott - any day!
Redigert av - Ellbell den 27/08/2006 14:39:42 Gå til toppen av siden

Frida1992-

Skrevet - 10/09/2006 :  16:39:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
var på samme sted som kris10na, det er et suuupert sted. Men du rir ikke helt vanlig dressur. Men noe som kalles for barokkridning, du jobber med hesten på en helt annen måte, du drar ikke hesten hardt i munnen som du vanligvis gjør med vanlig dressur. Men du får den til å søke ned....og mye merehehe.....

www.barokkridning.no <- om hun som har dette

Klem klemog lykke til
Gå til toppen av siden

trineck
» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2006 :  11:45:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidetrineck  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressetrineck  Svar med kopi av melding
Hei igjen,
Chamoristallen finner du på http://www.chamoristallen.com

Jeg har også vært på Trollspeilet en helg. Der er det ikke lagt opp til turridning, så det passer ikke helt til dine krav. Imidlertid er de superdyktige på sits. De skal ha stor takk for å ha klart å rette ryggen min (satt framoverlent) en gang for alle. :)

Trine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.