hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - iiiik,siste uke av ferien!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 iiiik,siste uke av ferien!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:04:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
til skolestart bustetrollet?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Jaaa Mitt første år på VGS.
For de to siste årene på ungdomsskolen har jeg misstrivdes noe så grasialt.

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Enig

Opprinnelig postet av Line Kristine

var det her man skulle skrive under på det ja?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:03:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ane,hvor skal u begynne forresten?

Valle Så jeg ser deg sikkert

Ah, OT men... Blir tre dagers fjelltur på meg fra og med i morgen. Opp på hytta og deretter litt hit og dit over Ringsakerfjellet. Me, my horse and the mountains Gleder meg!! Håper jeg finner frem på kartet da vel og merke...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:10:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
oi, så gøy. ikke ri deg bort da

huff, ja, bare en uke igjen. er jo litt spennende da, med vgs, men jeg har det liksom veldig fin på ferie! sikkert siste uka med god tid på et år eller tre.. heh.. har egentlig ikke gjort så mye "nyttig" i ferien. med mindre å ha det supert selv er nyttig da bare hatt ordentlig ferie jeg.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:24:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ah, OT men... Blir tre dagers fjelltur på meg fra og med i morgen. Opp på hytta og deretter litt hit og dit over Ringsakerfjellet. Me, my horse and the mountains Gleder meg!! Håper jeg finner frem på kartet da vel og merke...

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

ah,da skal jeg jaggu meg finne deg:P

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  16:12:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Enig

Skriver under her. Gleder meg som bare fyyy til å begynne på ny skole, med nye lærere, nye klassekamerater..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  17:03:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Enig

Skriver under her. Gleder meg som bare fyyy til å begynne på ny skole, med nye lærere, nye klassekamerater..

Opprinnelig postet av Mari^_^

Jeg å

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  00:04:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

ah,da skal jeg jaggu meg finne deg:P

hihi, ja det må du gjøre;)
Kjnner ikke en kjeft bortpå der, så jeg er egentlig eldig glad for at jeg har kommet i kontakt med noen her på Hestemarked som går der :)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  02:31:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Huff, snart skolestart, neste tirsdag sitter jeg der... Skulle ønskt jeg skulle begynt på ny skole, men neida, samme maset som "i fjor"... Går vel ikke mange dagene før de begynner å stresse med et nytt prosjekt Og i år må jeg ha alle allmennfagene og, i fjor slapp jeg billig unna, men nå er det alle fagene på meg:( Blærk, syns synd på meg selv.... Hadde jeg enda ikke sluttet på naturbruk, hadde dette vært siste året mitt, men nå er det 2 hele år igjen! Dessuten kommer det å stå dårlig til med helsa og lommeboka, i ferien er jeg ikke i butikker hver dag, men Prixen ved siden av skolen blir en avhengig av. Ok, nok syting nå! Ser altså ikke frem til skolestart i det hele tatt, spesiellt ikke å stå opp tidlig.

Hva fornuftig jeg har gjort i ferien? INGENTING! Knapt skiftet på marsvinburet... Rommet er bombet av hesteutstyr, blader og kofferten fra ferien for mange uker siden er ikke pakket opp (og jeg som looovet meg selv å rydde rommet i løpet av ferien)... Tror jeg er en av de som har gjort verdens minst fornuftige ting i sommer. Ikke jobbd en dritt! Sovt dagen lang, oppe natten lang og hatt en meget sunn livsstil *ironi*:p
På hestefronten har jeg derimot fått gjort litt. Trent masse dressur. Startet 6 sprangklasser (fordelt på 3 stevner) med godt resultat. Så hestemessig har jeg jo fått gang i ting i sommerferien=)
Også har jo hjemmesiden fått en make-over da (holder på fremdeles)
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  09:27:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Begynne i morga eg Grur meg sinnsjukt til å begynne på ny skule. Eg er så redd for å ikkje trivast med dei eg kjem i klasse med, eller ikkje like linja, osv. Det har "alltid" gått bra før (gjekk fint på barneskulen og ungdomsskulen), men det er liksom noko anna med vgs.

I kveld skal gamleklassa frå ungdomsskulen møtast på Mamma Mia og ete pizza, litt for å kunne møtast å forhåpentligvis ikkje ha ein like tårevåt avskjed som sist, og for å bruke opp restane på klassekassa Så det blir nok kjekt

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  11:11:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har du overlevd ungdomskolen,så kommer du garantert til å klare deg på vidregående:P
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  21:59:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Gleder meg så syyykt til neste uke, for da kommer Evita hjem
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:18:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hiv deg på en ordentlig hopp-på-tur til et eller annet sted i verden! :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.