hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Innbillt Svangerskap?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Innbillt Svangerskap?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

SaraSiri&Pelle

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  23:52:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan hester få innbillt svangerskap?
hvis ja, er det noen som har opplevd det?

Har nemli en hest som vi ikke er heelt sikker på om er drektig eller om hun innbiller seg det...

kari anne
» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  00:15:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja. Hadde ei ponni på stallen når jeg var liten som hadde innbilt svangerskap. Husker ikke så veldig mye annet enn at ho lurte oss endel ganger da vi trodde ho hadde tatt seg etter bedekning. Hvis du er usikker er det sikkert greit og få ultralyd på ho. Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  09:58:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hvordan oppfører hesten seg da?
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  11:44:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Husker ikke så godt, da det er lenge siden, men tror hun viste atferdsendringer, vektøkning og fikk fremtredende blodårer rundt buken. Jeg var sikkert bare ni-ti år så husker svært lite. Det var jo heller ikke min ponni. Jeg tror også at hun hadde vært drektig tidligere, men at hun hadde kastet seg, men usikkert om detog hadde noe med det innbilte svangerskapet og gjøre. Gå til toppen av siden

SaraSiri&Pelle

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  12:44:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men fikk hun melk i pattene da? Husker du?
Hunder kan jo få det, man kan hester det?
Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  13:50:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er jeg jommen ikke sikker på.... Melk i pattene kommer vel ganske seint i svangerskapet, gjør det ikke? Så det jeg tenker er da at det vil komme etter at hesten har lagt seg ut kanskje? Beklager altså, men jeg kan ikke huske det.... :/ Gå til toppen av siden

SaraSiri&Pelle

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  13:53:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, Takk for at du prøvde vertfall! Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:54:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hoppa mi har hatt innbilt svangerskap. Hadde henne på ultralyd (en historie for seg selv..) og hele pakka. Men tiden gikk og ingen folunge kom. Hun var stor nok til å vente tvillinger(!), hadde melk og oppførte seg slik hun "pleide" i tidligere svangerskap(tidligere avlshoppe)

Men 2 mnd på overtid ble konklusjonen at dette måtte være et innbilt svangerskap som haddde lurt oss alle. Da hadde jeg ventet på folunge i 3 mnd. Kjøpte henne drektig amma.

Ble tomt etterpå..Er spent på hvordan det vil gå ettersom jeg har tenkt til å bedekke henne igjen neste sesong..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  01:35:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det vet jeg om flere hester som har hatt samt andre dyr...
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  09:57:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kan folk få det forresten?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  10:22:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Folk kan få det ;)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  19:37:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
den forrige hoppa mi hadde noe lignende. hun var ikke noe spesielt stor i magen. Men hun fikk mye melk i pattene sine da en annen hoppe på stallen fikk føll. hun ble faktisk også veldig glad i det føllet og tok det til seg.
*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  21:27:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Hoppa mi har alltid litt melk i pattene, er det vanlig?
Hun er ikke drektig
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  10:37:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min innbilte seg en gang at hun var drektig. Da hadde hun melk i jurene, eller sånn blank væske.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  13:48:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hoppa mi har fortsatt melk i pattene hun, merkelig..
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.