hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Biler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Biler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  02:51:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Det er sikkert en del folk her som liker biler, startet ett noe likt emne for langt tilbake, men siden den er såpass gammel, startet jeg en ny.

Noen som har bilder av noen fine biler?
Vet ikke om det er så mye interesse for bil her på MIX, men jeg prøver :-)

Jeg elsker Toyota Supra, Toyota Celica, Nissan Skyline, Ferarri 360 og Nissan Primera.

Toyota Supra:

Toyota Celica:

Nissan Skyline:

Ferarri 360:

Nissan Primera:

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  03:52:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker best amerikanske biler. Har en 73-mustang mach I nå, + har hatt en 71-mach I tidligere og en Mustang II Cobra. Hadde også en nyere modell Thunderbird i 5 år som jeg brukte som hverdagsbil, men måtte bytte den ut med mercedes stasjonsvogn pga syk guttunge og stor hund.

Her er meg som panserpike på cobraen. Bildet er tatt i 1998.

Her er bilen vi har nå:

Om jeg vinner i lotto har jeg også veldig lyst å kjøpe en av disse to

Litt store bilder, men orker ikke krympe de så sent på natten...

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  04:09:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
De nederste likte jeg! Jeg liker også godt ford mustang. Men foretrekker sportslige biler.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  10:42:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Er veldig glad audi jeg da så siden jeg ikke har så best med penger ble det en vw på meg. Syns henne har blitt ganske så snerten

Edit:
Og evo da! Deilig bil.. hehe

Redigert av - eva. den 13/08/2006 15:34:18 Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  11:02:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg får ikke lagt ut bilde:Vi har en ny doudge ram:D Den er min drømme bil:D<33 Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 13/08/2006 :  11:19:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jippi,bilær
Jeg elsker biler,selvom jeg ikke har fått susa meg til å ta lappen ennå,i en alder av 20!!
Liker såklart biler av sportslig karakter,men vil aldri ha sjansen til å få en ferrari eller en porsche,så her er noen andre fine biler beregnet på det norske landskapet,som jeg syns er helt okei liksom
Hummer H3:

Toyota 4-runner,sånn en som vi har:

Toyota landcruiser:

Det var de fornuftige bilene,her kommer noen som ihvertfall ikke hadde kommet seg over dumpene oppover skogsveiene her

Også yndlingsbilene da;audi:

Jaja,sånn kunne jeg sitti i flere timer.Elsker fine biler...en kompis av meg har verdens fineste Audi a3,men har ikke bildeSånn en vil jeg ha...!!!

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/08/2006 :  11:40:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ford

Vi har ford focus.

Denne:

Eller er disse "ræser" bilene tøffe, focus selvfølgelig:

Crysler PT Cruiser Smekkerlekker bil. Men nesten ingen på min alder som liker de

Redigert av - Bustetrollet den 13/08/2006 11:44:26 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  13:04:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Åh, biler.. Elsk<3 ;)

Driver å sparer til bil nå jeg. Syns det tar så altfor lang tid å spare, for jeg vil ha bil NÅ! Helst en som det er litt styling på (Ikke mye senka og slik, men kanskje satt på spoiler, sota ruter osv, forferdelig upraktisk med mye senking i området her hvor jeg bor..) og masse anlegg i ;)

Men.. Hvor finner man en bil av litt nyere modell innenfor VAG da? Til maks 50.000? hrmpf..

Audi A3, mitt førstevalg som bil, men som desverre er i litt for høy prisklasse for min del.. :

Villa ha hatt den siste der i svart metalic helst.

Mitt 2. valg, passat personbil, som er i en litt lavere prisklasse(fra 50.ooo og oppover ca.) :

Og mitt da 3.valg, med mindre jeg kommer over noe annet innen audi som jeg liker, som har både interiøs og eksteriøsr som jeg liker. 3. valg er audi 80, prisklasse brukt fra ca 30.000 og oppover:

Dette er jo bruksbiler. Er jo mange sånne sjukt fine styla biler som jeg liker, men velger å heller legge ut biler som er innenfor mine grenser ;)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  13:24:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Audi <3 Har likt Audi i mange år, så då får eg vel leggje inn nokre bilete

Audien til søstra mi (ho skal kjøpe den av kjærsten). Det er ein audi 100, som er ombygd til 200. Den er senka, sota (skal meir på seinare). Der er 300 (++) små ponnia , turbo (så klart) og dumpventil <3 hehe..

Rudskogen i fjord.

DETTE er bil det! Audi S8, eller såkalla Luksusbil.

Elles så likar eg Hummer, gjerne i limosinutgave:

Liker eigentleg ikkje BMW, men denne er smeikje! Det er naboen, og barndomskameraten til eine søstra mi, som har lakka den. Det er jobben hans. Heldig eller?

Oj, blei litt stor den siste. Må berre leggje til ein ting: Sjekk felgane på BMW-en då. Spinner-felgar (dei går rundt når han stoppar bilen, så det ser ut som om hjulet fortsatt spinn).

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Redigert av - Ann_Lajla den 13/08/2006 13:26:02 Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  15:44:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jippi,bilær
Jeg elsker biler,selvom jeg ikke har fått susa meg til å ta lappen ennå,i en alder av 20!!
Liker såklart biler av sportslig karakter,men vil aldri ha sjansen til å få en ferrari eller en porsche,så her er noen andre fine biler beregnet på det norske landskapet,som jeg syns er helt okei liksom
Hummer H3:

Toyota 4-runner,sånn en som vi har:

Toyota landcruiser:

Det var de fornuftige bilene,her kommer noen som ihvertfall ikke hadde kommet seg over dumpene oppover skogsveiene her

Også yndlingsbilene da;audi:

Jaja,sånn kunne jeg sitti i flere timer.Elsker fine biler...en kompis av meg har verdens fineste Audi a3,men har ikke bildeSånn en vil jeg ha...!!!

Opprinnelig postet av LinnMerethe

Den orange bilen du har nederst er en på notodden sin;)
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 13/08/2006 :  16:29:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den oransje bilen ble vel årets gatebil ifjor tror jeg!!
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  18:56:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Liker Corsaen min jeg.. Den er liten og rød, utrolig praktisk og går som ei klokka. Ti år gammel, har bursdag samme dag som meg... we are meant to be, skal aldri selge den :D

Fikk den av mamma og pappa på høsten etter jeg hadde fyllt 18. Love love <3<3<3

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  19:07:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Eg har lyst på postman Pat sin bil eg! hehe
ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  19:35:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er min bil. Grei bil.. men ikke hvis man skal ha med seg hest.

min kommende bil.. hvis typen er grei.. (denne drar hest )

vil ha vil ha vil ha!!!!

Volvo XC90

Redigert av - Lopke den 13/08/2006 19:41:01 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  21:42:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dette er min bil. Grei bil.. men ikke hvis man skal ha med seg hest.

Opprinnelig postet av Lopke

Du lyver! Det var IKKE din bil Marianne! Tyske skilter og hele pakka... Juks å ta bilde av andre sine biler. Kan du ikke ta et egen bilde av fremkostmiddelet ditt (BMW *host*) da? LER!

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  21:48:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Biler jeg ikke hadde sagt nei takk til:
Peugeot- 505, 406 coupè, 607, 405 mi16, 306 eller 605.
Toyota- Land Cruiser, 4 Runner, Hilux, Celica, Carina eller Corolla.
Enkelte Ford, Volvo, Mercedes og VW (passat) er heller ikke så dum, og veteraner er dødsrått!

Noen bilder:

Mitt søskenbarn sin forrige bil, Peugeot 607. Herlig sak..

En veteran Mercedes som samme søskenbarn eier, 230 eller 260. Dårlig hukommelse.

Bilen søskenbarnet mitt har nå, Toyota Land Cruiser. Begge bildene er tatt idag.

Og til slutt Ford Mondeoen til typen. Blir bra når han er ferdig med den.

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.