hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Börjes!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Börjes!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wichtoria

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  21:30:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange som bestiller fra Borjes her?
Har aldri bestilt selv men sett ting som folk har derifra.
Ser greit ut, og vil gjerne ha en ridebukse derifra ettersom jeg har gitt opp å finne meg i ridebukser fra Hööks.

Kan man betale via postoppkrav? Sånn at man betaler på postkontoret når man henter ut en pakke, liksom..

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  21:49:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Pakkene fra Børjes sendes i postoppkrav å d er faktisk billigere porto fra sverige å inn te norge. Er dyrere å handle i norge via postoppkrav. Har selv ridebukse fra Børjes å er superfornøyd med den
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 12/08/2006 :  22:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bestilte ifra Børjes for en liten stund siden;noen dekken,gjerdeutstyr og noen småting.Fikk pakken etter en ukes tid,veldig greit.Billig porto er det der også(rundt 100,-),i forhold til andre norske butikker.
Skal bestille meg ridebukse derfra nå,men er litt usikker på str.Prøvde å måle meg og se utifra måleskjema bak i katalogen,men hvis jeg skulle sett på målene mine jmf. de i katalogen skulle jeg hatt str. elefant...

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  05:33:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har bare bestilt en gang fra Börjes, men det blir sikkert flere, for det er jo veldig billig, og jeg var godt fornøyd!

LinnMerethe:
Når det gjelder ridebukse, så bestilte jeg ett nr større enn det jeg bruker i "vanlig" bukse, og den passet bra. Altså 42 i vanlige bukser = 44 i ridebukse. Men nå bestilte jeg helskinnsbukse, og de synes jeg det er greit å ha litt "plass" i, pga at de blir mindre tøyelige enn uten helskinn, så dersom jeg skulle hatt kneskinn eller kun forsterkning, hadde det nok holdt med en str mindre.

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  13:07:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker strl 42 i ridebukser.
Jeg har bare hatt to typer ridebukser, og det er ridebuksene jeg har fra Hooks og en ridebukse jeg hadde fra Mountain Horse eller noe.
Borjes er ikke mindre eller større i strl, er de?
Må jeg ha 40 eller 44 kanskje?
Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  16:35:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte som sagt ett nr større enn jeg bruker i vanlige bukser, og den passet bra.

Av alle buksene jeg har prøvd i det siste synes jeg det var denne fra Börjes som var mest lik "normalmål". Synes mange ridebukser er latterlig små i størrelsen, og er de ikke 30 cm rundt livet, så når de meg bare rett under kneet, eller de er så trange i leggen at jag mister blodsirkulasjonen...

Men fornøyd med den fra Börjes, ja! Passe stor fra øverst til nederst, og (så godt som) lang nok!

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  16:48:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har 4 ridebukser fra børjes, alle i helskinn...jeg bruker 38 til vanlig og kjøpte også det i ridebuksene...passer helt fint, man kan jo ikke gå i spagaten akkurat, men de sitter bra og er tøyelige nok...

men bestilte ei bukse med bare kneskinn i 38, og den var dødstrang...
Gå til toppen av siden

gitte&starra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  14:10:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja jeg har kjøpt meg en sal hos Börjes. Det var en billig islandshest sal, som faktisk var god å ri i;O)
Den ble betalt på posten når jeg mottok den;O)

Har venninner som også bestillier der, som er veldig godt fornøyd

Gjør livet til en fest,ri islandshest

Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  15:13:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
ja, kjøper Børje utstyr via Ekeberg hesteutstyr. Kjempefornøyd!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  18:52:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Har helskinnsridebukse fra Børjes, og den er utrolig god!! Kostet bare 289 kr..... Ganske liten i str. Domino helskodd heter den.

Beste ridebuksen jeg har hatt!!!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.