hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest stjålet!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Hest stjålet!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kaizergutten
» VIP

Innlegg: 56

Skrevet - 10/08/2006 :  20:09:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er nå blitt lagt ut etterlysninger i hele Sverige. Nå må vi prøve utenlands oxo!

Ei nydelig fuxs hoppe med bless og litt hvit på beinene er stjålet. Dette skjedde den 8 august 2006. Bilde fins hær

http://dyrenett.no/no/s/an/vis.asp?art=Hest&kat=1&id=196252&s=1


Vi ber alle holde øynene oppe og følge nøye med. Hesten kan finnes overalt.

Dette er noe ingen vil og det er selvfølgelig en tragedie for den som var så uheldig å miste hesten sin!

JiviDream

» VIP

Norway
Innlegg: 1264

Skrevet - 10/08/2006 :  20:28:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Stakkar menneske!! Håper de finner den..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

marte+quicky

Innlegg: 350

Skrevet - 10/08/2006 :  20:29:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føler virkelig med personen som eier denne hesten!
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 10/08/2006 :  21:20:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Off. Stakkars Håper de finner den ja!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway
Innlegg: 1049

Skrevet - 10/08/2006 :  22:01:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
At noen stjeler hesten din må jo være noen av di mest tragiske tingene! Håper hesten kommer fort til rette!

Må le men også piss sur for hvor mye enkelte folk er skadet oppi hodet (om det i det hele tatt fins)

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 10/08/2006 :  22:34:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hesten er nå funnet igjen. Den befant seg i en grøft/dike i skogen. (Den lever). :-) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway
Innlegg: 908

Skrevet - 10/08/2006 :  23:23:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
det var bra da
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway
Innlegg: 921

Skrevet - 11/08/2006 :  09:28:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
ååå, så utrolig bra!!!!! puh, hva slags stand var den i da???
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 11/08/2006 :  10:15:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det vet jeg dessverre ikke. Sikkert ikke veldig ren, iallfall ;-)
Her er tråden fra Bukefalos.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.