hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor langt er forryttere villige til å dra?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor langt er forryttere villige til å dra?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  13:31:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenkte på om jeg en dag skulle få forrytter på Lopke. Gratis selvfølgelig, for det er for min del jeg vil ha det siden jeg jobber så mye nå.

Men Vikedal er jo ikke verdens navle (selvom de fleste påbygda tror det ) og dem som rir her har delvis egen hest eller har på for allerede.

Hvor langt tror dere en forrytter vil dra/kjøre for å ha henne 2-3 dager i uka? Hadde jo vært litt greit å fått en som kan litt og, uten å generalisere på alder..

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  13:57:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Langt, så lenge det er gratis :-) Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  14:02:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
den gangen jeg var forrytter dro jeg nesten 5 mil hver vei. Ble langt i lengden, men da jeg kom frem til stallen var kjøreturen glemt.
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  14:27:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjører i 30min. Nå er det moren min som kjører da. Siden det er så lagt unna kan jeg bare ha han 1 dag i uka Eller, jeg kan ta buss men det tar ca 1 time fordi jeg må bytte buss.... Jeg betaler for å ha han da, men villle ikke reist lengre om det var gratis....

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  17:48:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Der jeg trente hester før brukte jeg 30 min med bil og en time med buss, mange som er villig til å dra langt for å dyrke interessen sin :-)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  18:47:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg kunne ikke dratt lengre enn 30 min pga skole OSV, men jeg skulle gjerne hatt Lopke jeg!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.