hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du gjort i ferien?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du gjort i ferien?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:23:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Regner med de fleste begynner å bli ferdig med ferien sin nå, så da er det vel naturlig å spørre om hva mixerne har foretatt seg denne sommeren

Jeg har vært i Danmark og sett på frieserføllet mitt. Og ellers bare kost meg masse med varmblodsen min her hjemme. Har jo bygd stall her på gården også da, så noe fornuftig må man vel kunne si at vi har gjort!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!!

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:25:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på nøtterøy, kjørt båt, ridd på nøtterøy ridesenter, vært på rideleir, sånn spillekursgreiedings, vært i bryne, og vært hjemme, og i morgen skal jeg til island:D
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:26:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har vært på nøtterøy, kjørt båt, ridd på nøtterøy ridesenter, vært på rideleir, sånn spillekursgreiedings, vært i bryne, og vært hjemme, og i morgen skal jeg til island:D

Opprinnelig postet av Gnyr2

Oi... Island! Så spennende da!! Vært der før eller? Hva skal du der da?

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:27:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Aldri vært der før, nei. Kjæresten til pappa kommer fra island, så vi skal på ferie dit! Og så får jeg riii:D

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:30:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kuult! jeg bor på Nøtterøy=)
Hvem rei du på nøtterøy ridesenter?

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:31:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har vært med familien min til Danmark, Brøndby på 4 dagers Int.utstilling med den ene samojeden vår. Gikk egentlig meget bra også tatt i betrakning av at hun har mistet både valpepels og vinterpelsen sin. I tillegg til og ha fått noe som kalles hotspot på låret og måtte barbere bort et stort område med pels der..
Endte med 3 x 3.vinner med SL og CK (SL = særdeles lovende og CK = sertifikat kvalitet)

Ellers så har vi skiftet kledning på huset, bygger nå 2 nye verandaer og en stor hundegarde med vegger og tak, maler stallen og har malt paddocken. Til slutt skal begge boksene males opp igjen før hestene skal inn for vinteren.

Jah, det tror jeg var det hele. Foruten all treningen jeg og Etanec foretar oss da, opp klokken 06-07 om morgenen for og ha oss noen gode treningsøkter før bygden våkner til liv! Herligt og trene på morgenen

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:31:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Bruse:D Har jeg ikke fortalt det på msn da..?

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:35:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Oi, glemte å si at jeg fikk med meg landsskuet i Herning når jeg var i Dk. Det var en stooor opplevelse. var masse dyr. var over 350 hester. Så frieserkvadrilje og greier. Anbefales å få med seg. Jeg skal dit igjen en gang!!!

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:38:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Åh, så moro! Det vil jeg se!

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:38:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har bare vært hjemme jeg! hehe! Ridd masse og fått Jivi i form Mer enn det har jeg vel eegentlig ikke gjort på! Festa litt da
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:44:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til nå har jeg i sommer deltatt på to distanseritt (tre hvis Mai regnes med), ridd masse ellers (turer, bading+++), deltatt på årets Gyland Grand Prix og sprangstevne dagen etterpå, hentet hund, skal snart stille på nok et distanseritt, 19aug. Så begynner skolen igjen
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:45:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh, så moro! Det vil jeg se!

Gå inn på www.landsskuet.dk for bilder og info

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:46:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Vært på rideleir på Valstad og en gang på østby =D åååh<3 Begge gangene var så gøy, det var helt .herlig.! Så har jeg vært på stranda osv...<3
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:54:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var hjemme en uke (i DK) fikk besøkt Miriam med alle frieserne og truffet på Merete (M&MN VIP)
Ellers shoppa som en gal, sovet mye og jobbet med musikkfestivalen i Vikedal. ferier har en tendens til å gå alt for fort.. tiden går ikke så fort ellers.. hmm..

SUPERT Å VÆRE HJEMME I DK!!!!!!
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  11:56:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vært en uke på hytta i Drøbak. Ellers bare vært hjemme og ridd hestene mine. Lar ingen andre ri de så da blir det litt stress å reise bort hehe
Men jeg har kost meg i sommer
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:56:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jobbet litt mer enn vanlig i juni, deretter fikk jeg mamma på besøk en uke - mye shopping og greier. Den 4. juli reiste jeg til Os - til kjæresten (og hest). Red veldig mye der, og storkoste meg. Reiste vidre derfra den 31., da gikk turen til Otta for å besøke familien der, var der til den 3. - da reiste jeg og mamma til Verdal for å besøke farsslekten min. Der red jeg stor brun for første gang på tre år ;-)

Natt til den 8. gikk turen hjem igjen, og etter 8 1/2 time på buss var jeg fremme i Oslo. Nå sitter jeg her og kjeder meg, og venter på at Kristian (kjæreste) skal komme hjem igjen og at skolen skal begynne og slikt ..
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.