hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Halvtime og heltime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Halvtime og heltime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 16

Torpedo

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  03:56:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
04:00: Sitter her å holder på å kaste opp!! Vært å drukket med en kompis :-) Snart leggetid tenker jeg! Fyllesyk neste!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  04:04:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ble litt over 0400 nå, men pytt pytt...
Meg sitter her enda
Fått system på hjemmesiden og greier;)
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  04:27:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
I'm here again, haha
Skal lage tomatsuppe nå, det er litt vanskelig, men skal prøve! Svir ennå på tungen etter sist...
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  04:58:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
05:00
Tomatsuppen ble ikke heeelt vellykket
Ferdig å spise den akkuratt NÅ, huff, ble litt kvalm...
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  06:01:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
neeei, glemte helt ut å skrive her 05:30

jaja, skriver nå da: 06:00
Sitter her og tenker på at nå må jeg snart dra ned og fore marsvinene, og forte meg litt så jeg rekker legge meg før pappa står opp i 7-tiden og skal på jobb. Er best å være borte til da, hehe, ellers blir han nok rimelig forbanna om han oppdager at jeg har vært våken så lenge
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  06:27:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Nei, dette er nesten litt flaut, har skrevet sånn sikkert 5 innlegg her nå gjennom natten
Jaja, dette blir det siste fra meg! Nå må jeg virkelig sove......
God natt alle sammen! (eller God Morgen til de som står opp nå)

Dette er foressten 06:30 innlegget
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  09:57:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Sitter her og henger over pc`en igjen da.
Har nettopp gitt voffsene morgenfòret og har fått enda en hvit voffse på ferie her. En av de vi har avlet frem, han er ute og leker med hannen vår på verandaen nå, skal snart på tur med gutta.
Damene får tur senere siden to av dem er i løpetid..
Men først skal jeg ha frokost tenker jeg..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  10:00:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
10.00 : Hadde liten lyst å stå opp i dag, men nå er jeg iallefall opp. Skal være skriver på dressurstevne i dag, det har jeg heller ikke videre lyst til....
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  10:30:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
10.30
Lest igjennom de nye inlegga her,nå skal jeg ut i stallen...Og etter det skal jeg ete frokost..Så skal jeg bare slappe av hele dagen(halt hest=/

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  11:32:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
11.30 sånn ca.
Skal på tur med hunder nå. Senere håper jeg at Etanec kan bli skodds lik at jeg kan komme igang med treningen igjen!.. Savner det..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 11/08/2006 :  11:54:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå skal jeg snart på jobb,må bare dusje litt først sånn at det ikke stinker gamp av meg..sure gamle damer hadde nok rynka på nesa hadde jeg dratt ned slik jeg var nå.(jobber i bygdas matbutikk og sladrested nr.1)
Ride with the wind Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 11/08/2006 :  11:56:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har startet i ny jobb denne uken, men du verden hva man får tid til bare man er effektiv...!? Klokken er tolv slagen, slutt på lunsj og jeg må ta fatt på mine nye arbeidsoppgaver.

Hei-sveis!
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:25:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
12.30
Blei vekt no=/ Gjør ikke stort akkurat nå.. Sitter på biip og sender melding.:) Skal vel snart til stallen og trene Muddy=D

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:26:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
12.30 Sitter å prøver å overtale mamma om at jeg har råd til å ta ridetimer
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:28:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
12.30: Nettopp stått opp, skamtrøtt! Skal i stallen snart og ri min kjære Jivi, så skal jeg ri Hellegutt seinere

Håper du klarer å få til å ta ridetimer Ina R!

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 11/08/2006 12:30:19 Gå til toppen av siden
Side: av 16 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.