hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Halvtime og heltime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Halvtime og heltime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 16

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  00:30:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
00.30
Nei nå jeg komme meg i seng!! Ikke alltid helt enkelt og rive seg bort fra mixen nei he he..
Natt natt da..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  00:33:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
så var klokken 00.30; jeg har vært hos broren min i selskap hele kvelden, og har sittet og trippet med beina i gulvet i forargelse fordi jeg ikke har fått tatt turen innom mix før jeg dro i selskap ;)... Så nå skal jeg ned og roe nervene med en aldri så liten kjøkkenrøyk..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  01:34:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
01.30
Får ikke sover likevel, tankekjør i hodet i natt.. Så henger litt på mixen igjen, men det er blikkstille her inne i natt.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  01:40:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er her da vet du! Natteravnen tilbake fra ferie (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  02:08:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
02.00
Weee, kjekt at du er her da Harneshaug Da var dte ikke sååå stille likevel her, jubiii!!!

Edit - æsj, drittklokken!! Bare beklage men min klokke på dataen og mixen sin klokke er ikke likt stilte lenger..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 18/08/2006 02:09:40 Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 18/08/2006 :  12:04:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
12:00 drar snart ut til stallen. Finner ikke sokker å ha på! Blir så frustert over sokker i undertøysskuffa og omvendt! xD *håperjegtrefferpåtiden*
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  15:34:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
15.30: prøver å rive meg vekk fra mix, så jeg kan pakke til overnatting - utenfor stallen! hurra *spennende* meldt regn i morgen tidlig, men.. hehe.. sove under åpen himmel! (ingen telt her i gården. ) regner det, er høyloftet fint!
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  16:12:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
16.00
Rekner med at klokken er noe over siden klokken på pc`en min ikke er lik den på mixen..
Men sitter her og ergrer meg litt over HM da... Har slitt i 1 1/2 time for og greie skrive i dagboken på vipsiden min, noe som er fryktelig irriterende

Særlig siden jeg har hatt den beste tømmelongerings-økten ever i dagtidlig Etanec tok både sjenkelvikninger (i både skritt og trav) og vendinger (dråpesving, vending gjennom volten + 8 tall på volten) kjempefint og i fin samling hele tiden I tillegg til perfekte overganger..
Jeg kan bare sitte her og drømme meg tilbake til den økten, vil ha flere slike

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 18/08/2006 16:14:29 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  16:18:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ååh, så bra etanec er så utrolig pen at det ikke er morsomt engang, og når han går pent er det bare å drømme om det.. det burde vært konkurranser i tømmelongering og sånt, da ville dere vunnet alt som var
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 18/08/2006 :  20:03:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
20:00- Har lagt inn masse bilder fra i dag og i går på VIP-en min. Bare å ta en titt, galleriet side 19. :D http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1597

Edit: Uønsket besøk av Leif.

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 18/08/2006 20:05:29 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  02:36:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
02:30
Skal sjekke marsvinet mitt som nettopp har fått unger:) (Eller :(, vil ikke ha flere marsvin... Holder med de 10 jeg har) Men de var jo søte da... 3 stk, bittesmå.
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 19/08/2006 :  02:55:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jeg vil også være med her... Er litt tidlig ute men.. skit au.

Sitter å sier til meg selv at jeg må komme meg i seng. Har sagt det i en time nå. nå er jeg trøtt og.. Så kanskje jeg får sove

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  09:54:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Snart 10.00 - Nå skal jeg sykle til Vaadan for å se på dressurstevnet. Blir gøy, spesielt siden det er fint vær i dag
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  10:03:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
10.00: Skal på jobb jeg nå. Skal jobbe til 17.30. :|
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  15:02:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
1500: trøøøøøtt.... idag skal eieren til jivi ha henne selv, så jeg har egentlig ingenting å gjøre på:-)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 16 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.