hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Halvtime og heltime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Halvtime og heltime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 16

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  09:58:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
10.00: Sitter nå her jeg da. Har ikke noen spesielle planer for dagen annet enn at det er skytetrening i kveld. Må se hva jeg finner på ;-)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  09:58:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
10.00 : Sitter bare her og trykker og gjesper. Ser på Lopke sitt innlegg om Nord & Sør, og kom til å tenke på serien "Mot alle vindar" med Jon English, noen som vet hvor man kan få tak i den?
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  09:59:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
10.00
Nettopp spist frokosten og skrevet i treningsdagboken på vipen :)
Nå skal jeg slappe av med litt avis før jeg sikkert ender opp med og henge på MIXen igjen.. ;)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  10:27:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Sitter på jobben og kjeder meg. Dårlig vær i dag, så blir lite med plenklipping og andre "uteaktiviteter" da gitt. Mamma kommer å henter meg straks, for gidder ikke å sitte her, hehe.. Resten av kollegaene mine sitter bak her og spiser mat, har matpause. Masse gamle vaktmestere, hehe ;) De blir visst litt frustrert over at jeg sitter og hakker så fælt på tastaturet, hehe.. :P
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  10:31:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Regn i dag:) sitter nå her da. Men må vel begynne å reagere litt snart. Komme meg til dyra og få gitt de lunch:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:30:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
11.30
Har slappet av nå, vekket min datter og skal snart avsted og handle litt :)
Regner her også, øser ned... Kjipt!!... :(

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:58:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
12.00

Er på tur til byen på kjøretime, skal kjøpe (mer) gave til gubben også. Har har bursdag idag

Therese
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:25:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
13.30: Er jeg alene på mix???????????? Hello??????????? *scared*
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:49:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
14.00 Akkurat kommet hjem fra stallen, har trent begge hestene, og nå skal jeg være flink og pusse dressursalen min.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  14:00:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
14:00. Sitter og ser på regnet som aldri vil ta slutt.. Vurderer sterkt en ridetur så fort det blir opphold:)
Spiser potetgull og har bena i ei bøtte med varmt vann. Herlig! Ikke fote jeg skjemmer meg bort på den måten ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  14:24:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
14.30: Bør se til å komme meg vekk fra dataen snart. Og begynne å lage middag. Skal hente høy til hestene etterpå.
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  15:10:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
15.00 : Noen minutter for sen nå, men skitt på.... Godt og varmt her i dag også, men det kom litt skyer for en times tid siden (ædabæda dere som har regn). Ellers har jeg vært og handlet mat, handlet ny dongery-bukse og vært i stall og longert.
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 14/08/2006 :  15:30:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
15.30(ca):sitter her å digger musikk!!!Ravi,yoo!Skal snart ta meg sammen,må bort til typen å skifte inne hos rottene hans,de dyra har evnen til å lukte svært ille til tider!!
Ride with the wind Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  15:59:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
1600

Sitter og loker på MIXen og nettet.. Ikke noe spennende her i gården nei. Får vel snart tenke på å komme meg ned til dyret mitt

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  17:28:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
17.30

Sitter her og diller på pc`en igjen.. Ser litt rundt på trådene her inne og svarer på det jeg finner noe svar på da, men om det blir så seriøst og ordentlig?? Nei det vet jeg ikke

Vasker dekkener og shabracker nå, skal ned etterpå og sentrifugere dem (gammel maskin til dette).
Ellers så skal jeg slappe av og bli bedre i helsen i dag, bare ut og fòre hestene etterhvert. Og henge videre her på mixen, venter på at noen skal komme med erfaringer og synspunkter på Windsor-saler (har laget tråd om det).
Så leser du dette og har eller kjenner til denne type sal,så sleng gjerne inn dine erfaringer på tråden da

Side: av 16 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.