hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ekstrajobb ved siden av fulltidsjobb?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Ekstrajobb ved siden av fulltidsjobb?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  08:15:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er det mange av dere som jobber over 100%? Enten i form av at dere har over 100%-stilling, eller kombinert to deltidsstillinger, eller kombinert fulltid med deltid?

Driver og vurderer muligheten om dagen.. Prøver å få brikkene til å kunne falle på plass med hest inn i bildet..

Hva slags bransjer er jobbene i?

Jeg har en jobb i databransjen, og vurderer å finne meg en skikkelig fjasejobb en kveld eller en helgedag/natt. Det vil forhåpentligvis gi et par tusenlapper ekstra..

dressurblogg.no

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  08:38:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jobber i prosjektstilling innen for snøhvit. Det er ikke ofte jeg har normal uker.. Ligger rundt 45 timer på 3,5 dag.

ergo kan ikke bruke tid på hest man-ons
Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  10:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
fY flate, hest er bare altfor dyrt å holde på med (om man satser liksom).Å, jeg får spader.. JObber fulltid i stall (får gratis boksplass*2 og penger i tillegg) og likevel er jeg dønnblakk hele tiden.. Vurdere å skaffe meg nattjobb ass, men det er jo egentlig seriøst sjuk liksom..

Likevel er det jo verdt det da. Heheh.. Må være gal i hodet..

Feltritt - Tre ganger så gøy!!!
Redigert av - Liten_Lista den 10/08/2006 10:59:07 Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  12:34:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
jeg jobber aktive nattevakter i en PU bolig.. helt grei lønn.
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 13/08/2006 :  06:20:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg jobber på et hotell, og her jobber jeg innen flere avdelinger, så det blir vel både titt og ofte over 100% tilsammen.. Jobber både dagtid og i perioder på natta.

Så jobber jeg også i baren i diskoteket på hotellet her, og de fleste som jobber der har det som ekstrajobb ved siden av en annen jobb, og det er godt betalt. Blir fort noen tusenlapper ekstra på ikke alt for mange timer, og det hjelper godt på.

Kanskje noe sånt kunne være en mulighet for noen av dere som tenker på ekstrajobb?

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  17:56:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
sovende nattevakt hadde vært tingen ;-)
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  19:42:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg jobber i stall alle ukedager ( pluss rir i helger) da jobber jeg fra ca 8- uvisst tidspunkt ( har ikke lappen så må vente til samboer er ferdig på jobb) ca 16.
Om natten ( 3 dgr i uka) kjører vi aviser. Nå jobber jeg i stall og kan derfor holde på med hesten mens jeg er der. Det er grusomt slitsomt noen ganger, de dagene avisene kjøres er vi oppe kl 3 , og da blir det jobb frem til ca 16, når man kommer hjem orker man ikke annet enn å legge seg hvertfall :p

Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  21:12:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg ska nå begynna å jobba 50% stilling påjysk og 60% på stall, får se om det går opp. men trenger inntekten. Jobber da fra 8-13 i stallen og 17.00-20.30 på jysk, inni mellom tar jeg hestene!!! men der forsvant det sosiale liv hvertfall! Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  00:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Tror du skal tenke deg GODT om før du skaffer deg en ekstrajobb om du har 100% stilling fra før...
Jeg har ca 30% stilling på Meny (og jeg antar det er sånn ca det du mener med fjasejobb...?), og var i praksis i 6 uker i vårhalvåret. Dvs at jeg hadde 130% stilling i 6 uker. Det var veldig slitsomt! Jeg hadde ikke overskudd til noe, og hadde ikke mammaen min vært så snill og hjelpsom som hu er, så hadde ikke hestene mine fått mye kos og klapp i den tiden. Jeg dro hjemmefra rundt halv åtte om morgenen, rakk akkurat hjemom for å skifte og fore hestene før jeg var på plass på jobb klokka fire. Hjemme igjen ca ni, rett i stallen og måke og fore og forberede meg til neste dag...og rett til sengs for å ha det samme kjøret dagen etter. Nå jobbet jeg jo ikke hver dag på Meny, men etter noen sånne dager er du rimelig utkjørt. Kroppen var sliten, hodet var slitent... så tenk deg godt om og vurder den eventuelle ekstrajobben nøye. Du skal ha et liv ved siden av jobb 1, jobb 2 og hest også!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  13:54:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
sovende nattevakt hadde vært tingen ;-)

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Tjener Myyyyyyyyyyyyyyye mer på aktiv nattevakt!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.