hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - redigerings program
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 redigerings program
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lovise_felex

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  17:52:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
huff... i går natt satt jeg å strevde med å få tak i et brukbart redigerings programm som f.eks; photoshop ... jeg prøvde å laste ned i gjennom limewier, søke på google ette nedlastings link eller noe. men fant ingen ting.

noen som vet om en link jeg kan laste ned noe redigerings program ??? hehe .. [sikkert bare jeg som er blond ]

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  18:41:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har tidligere lastet ned Paint Shop Pro X, og skal nå ha tak i Adobe Photoshop CS2. Jeg husker ikke i farten hvor det var jeg lastet det ned hen, men her er det mulig du kan laste ned noe og prøve?

Det var min mann som fant plassen vi lastet ned PSP, men se om du finner noe her. Ser hvertfall at der er AP CS2 og prøve her

Er også noe her men er usikker på om det var den plassen vi lastet det ned på.. Se hva du finner ut av

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 09/08/2006 18:43:04 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  19:00:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Er noe http://groups.msn.com/villhestepallasset/lager.msnw, men det er bare "trailere" du kan ha i x antall dager.. Jeg fikk lastet ned min PSP 8 fra Limewire hvertfall, men husker ikke akkuratt hva jeg søkte på... Var på den gamle datan, som kræsja rett etterpå fordi jeg prøvde å innstallere det nye spillet fra Pk...
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:27:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
takk takk :D:D

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:57:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er noe http://groups.msn.com/villhestepallasset/lager.msnw, men det er bare "trailere" du kan ha i x antall dager.. Jeg fikk lastet ned min PSP 8 fra Limewire hvertfall, men husker ikke akkuratt hva jeg søkte på... Var på den gamle datan, som kræsja rett etterpå fordi jeg prøvde å innstallere det nye spillet fra Pk...

Opprinnelig postet av Gnyr2

Koster det ingenting å ha den i de dagene??

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 10/08/2006 :  00:49:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
i linken nedenfor ligger det en link til et program som heter "photofiltre"... supert og ikke minst gratis ;)

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/477/1/6/

(ps... myndighetene er og snuser rundt på limewire nå)

Redigert av - smulemor den 10/08/2006 00:57:23 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  01:01:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
PSP X kan du laste ned og ha gratis i 30 dager, etter det kan du ved bare ett tastetrykk få ha det i 30 dager til gratis :o) Kjempegodt program, nesten liken godt som Adobe Photoshop CS2.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  02:00:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
nå har jeg fått tak i jasc paint shop pro, men jeg får de ikke til..hehe ! har prøvd før på disse progammene, men klarte det ikke mye bedre nå =P .. jeg tror jeg er for blont ;D hehe !!
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  08:36:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gimp er gratis.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.