hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Leie på denne stallplassen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Leie på denne stallplassen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  17:31:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Spør igjen jeg - hva ville dere gitt for disse to(tre) plassene?

1. Halvtime fra meg med buss. Må gå de siste 10 minuttene. Usentralt. Store fine bokser, hestene går ute nesten hele døgnet. Inkl. strø, men ikke fòr. Ikke ridebane eller noe. Fine turmuligheter. Må gjøre det meste av stallarbeidet selv, med unntak av morgenutslipp, morgenfòring og kveldsfòring.

2a. Kvarter med bil fra meg, ligger rett ved skolen der jeg går. Store bokser og massevis av utegang i flokk. Må skaffe fòr selv, strø er inkl. Ikke ridebane o.l., litt begrensede turmuligheter, siden det ligger i sentrum av Lom. Inkluderer morgenutslipp, morgenfòring, kveldsstell. Eierne kan også ta seg av alt stell innimellom uten tillegg i prisen.

2b. Det samme som over, men da inkl. fòr (høy/rundballe).

Hva synes dere prisen burde være på 1, 2a og 2b?

www.hestene.no

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  17:44:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
1. 500 - 600 kr
2a. 800 - 900 kr
2b. Kanskje noe rundt 1500 kr?

Vanskelig å si hva slags priser som vil passe, mange faktorer som spiller inn, bl.a. hvor ny stallen er, hva slags for/hvor mye (2b), og hvor i landet.

Jeg bor selv åp Nesodden, rett ved Oslo, og her er stalleien ganske høy i forhold til hva (jeg innbiller meg) den er i Lom.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  18:18:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Heh, Lom er jo bare en pitteliten bygd med nesten ingen hester, så sentralt er det ikke. Fòret som følger med på 2b er: Høy eller rundballe. Resten må skaffes selv. Hvor mye: Det hesten trenger :) Stallene er ikke spesielt nye.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  21:57:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
tja...
a)750 kr (bare boksen pleier å være rundt 500,og må ta litt for utslipp og foring også!+strø)
2a)850-900kr når det verken er veldig bra tur terreng,eller ridebane o.l,blir det litt begrenset hvor mye man faktisk får trena)
2b)1100 kr.Kommer vel ann på hvor mye høy/rundballe hesten din får?Omdet ikke er fri tillgang da..

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.